| unanonim999 a întrebat:

Help TPU! Sunt student la facultatea de constructii de masini, sectia inginerie industria in anul I (universitatea tehnica). Imediat vine sesiunea si timp de un semestru am crezut ca "mor" la facultatea asta. Ma duc cu greata la majoritatea orelor, simt ca nu ma atrage nimic. prin urmare ma gandesc sa ma retrag acum exact inainte de sesiune si sa ma inscriu la alta facultate in vara. As dori niste pareri. Am nevoie de sfaturi. Mi-e foarte greu s-o iau de la capat. Am de gand sa merg la o facultate pe profil economic, tot pe economic am facut si liceul si mi s-a parut mai ok. Aici la UT simt ca-s picat de pe luna.

5 răspunsuri:
| raluk27 a răspuns:

1. Cu totii am avut aceasta "greata" cand ne-am trezit de pe bancile liceului, la o facultate unde sunt cu totul alte materii.
2. Ai certitudinea ca la alta facultate nu va fi la fel?
3. Pofta vine mancand

| unanonim999 explică (pentru raluk27):

Corect: pofta vine mancand. dar facultatea e inceputa de cateva luni. eu zic ca a fost suficient.
Aici nu simt ca fac nimic cu placere. am facut liceu economic si chiar era ok. Am incercat poate sa ma reprofilez si n-a mers. As merge iar pe studii economice.

| tpuuser999 a răspuns:

Din punctul meu de vedere ai doar doua optiuni:
1. mergi pana la capat cu anul I si vezi daca poti trece la majoritatea materiilor, cu tot cu "greata" pe care o simti. Daca termini cu 3-4 restante sunt sanse mari sa reusesti sa o termini, si chiar sa-ti placa unele dintre materiile din anii urmatori. Anul I e in general plictisitor la orice facultate.
2. Daca vrei neaparat sa renunti, renunta la sfarsitul acestui an. Un an pierdut este o recuperabil, dar daca irosesti doi sau trei ani, deja devine imposibil si costisitor in mod inutil.

| unanonim999 explică (pentru tpuuser999):

Eu m-am gandit sa renunt acum dupa primul semestru. Ce rost mai are sa stau tot anul degeaba?

| tpuuser999 a răspuns (pentru unanonim999):