| TrainRider a întrebat:

O scoala fara teme?

http://www.digi24.ro/......ormanta+nu

Ce parere aveti despre afirmatia acelui psiholog american?
Mi se pare valid unde spune despre memorare, ca nu trebuie pus accent pe aceasta, insa eu parca tot sunt sceptic ca elevii sa stea acasa doar ca sa isi faca selfie-uri si sa stea la PC mai mult aiurea.

Consider ca temele traditionale nu sunt cele mai eficiente, dar niste teme trebuie sa existe, evident, in beneficiul elevului, nu prin o droaie de pagini de exercitii la mate facute in sila.
Trebuie sa se faca un exercitiu de reactualizare / amplificare a cunostintelor in mod constant pana la urma, iar temele asta fac.

Cred ca ar trebui o optimizare a modului in care se lucreaza acasa, dar nu sa nu se lucreze deloc, nu consider ca e okay. Bine, nici 7 ore scoala, 7 ore teme, clar nu.

4 răspunsuri:
| BeautifulSunflower a răspuns:

Nu cred ca trebuie sa existe o scoala fara teme. Eu sunt eleva, si desi spun adeseori ca nu mai vreau teme, stiu de fapt ca fara acestea, in timpul liber nu mi as mai aduce aminte de scoala deloc. Temele sunt pentru a finaliza lectia respectiva, si pentru a-i aduce aminte elevului ca are obligatii. Si chiar de ar fi 7 ore scoala, 7 ore teme, nu inteleg care este problema, in ziua de astazi, copilul, in afara de mediul virtual nu mai cunoaste altceva. Eu, cand nu fac teme, logic, stau pe retelele de socializare, pentru ca daca ma duc pe strada sa ma joc cu copiii, ghici ce? Nu e nimeni. Stau pe facebook. Si, oricum, copiii nu isi fac temele deoarece stau pe facebook, deci solutia ar fi sa nu mai avem teme, ca sa stam linistiti pe facebook, nu?!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Tipul merge pe ideea că un elev trebuie să știe să folosească niște noțiuni pe care le poate găsi și singur pe net, fără să memoreze ca un robot, nu spune că elevii nu trebuie să primească teme și atât.