| MTD4TheD3v1l a întrebat:

as vrea sa stiu daca sunt medicamente pentru concentrare si memorare. am 15 ani..si vrea sa pot invata mai usor ca uit repede

Răspuns Câştigător
| Mandarinaa a răspuns:

Poti lua un tonic cerebral gen Piracetam 400mg 2tb/zi, dimineata si la pranz( asta e romanesc- exista si produse straine cu aleeasi substanta activa)
Si memoplus-ul e ok. De asemenea poti lua orice preparat care contine lecitina (de exp de la Doppel Hertz)
Memo On, e un amestec ayurvedic de plante pentru imbunatatirea memoriei
Lecitina de la Walmark de 1200 mg 18 Roni, eu am gasit mai ieftin si mi-a fost recomandat de la Rotto Natura acelasi produs e 13 Roni, dar l-am gasit doar la HelpNet in Brasov. Oricum Lecitina daca o iei in concentratie mai mare cred ca ti-e de folos.In plus de la aceeiasi firma iau complex de B-uri si vit C.Ideea e sa iei si un supliment care sa-ti atenueze starea de efort intelectual prelungit.

12 răspunsuri:
| FemeiaPisică a răspuns:

Bună,

Lecitina este foarte bună pentru memorie, te ajută să memorezi mai uşor.

| Johannaaa a răspuns:

Memo Plus si Calciu+Magneziu+zinc... La mine merge, am avut si eu problema asta.

| ciocolatacupiperrosu a răspuns:

Incearca ciocolata big grin pe mine ma ajuta.

| Honciu_Bogdan_1994 a răspuns:

Memopuls

| MTD4TheD3v1l explică (pentru Johannaaa):

Memo plus am incercat da nu e bun.mi-a luat mama si am luat vreo 3-4 luni dar nimic

| MTD4TheD3v1l explică (pentru FemeiaPisică):

Si la toate farmaciile sunt?

| MTD4TheD3v1l explică:

Deci lecitina e cea mai buna?

Răspuns utilizator avertizat
| 拉维尼亚 a răspuns:

Eu am tot 15 ani si folosesc Biomag, sunt foarte bune, m-au ajutat sa retin mai repede si mai bine si sa-mi pastrez concentrarea. Sper sa te ajute si pe tine!

Răspuns utilizator avertizat
| LenaCresida a răspuns:

Desigur ca sunt.
Trebuie sa ai mare grija insa, pentru ca multe dintre ele au efecte adverse. Daca uiti usor, ar trebui sa vezi unde e problema. E ceva recent sau asa ai fost dintotdeauna?