| ActiON10 a întrebat:

As vrea sa va cer opiniile si recomandarile voastre in legatura cu schimbarea profilului si specializarii de la liceu.
Sunt elev in clasa a X-a, specializarea mate-info. La inceput (adica pe la sfarsitul clasei a opta - inceputul clasei a noua) mi s-a parut super ideea de a urma un astfel de profil. Insa, in timp m-am inselat. Am realizat ca nu fac fata matematicii si informaticii, am realizat ca nu asta imi place. Asa ca am luat decizia de a ma muta din clasa a XI-a la stiinte sociale. Imi recomandati acest profil pentru mine (sunt o persoana careia ii plac dezbaterile, politica, limbile straine, istoria, romana si geografia)? As vrea sa imi spuneti despre ce e vorba mai exact acolo si ce facultate as putea urma dupa.

Multumesc anticipat! happy

Răspuns Câştigător
| TheTrooper1 a răspuns:

Stiintele sociale nu sunt cu mult diferite de filologie. Singurele diferente sunt matematica pe care o faci pana in a 12-a si latina la care nu dai teza. Pentru teza, raman romana, istoria/geografia, engleza si logica ( clasa a 9-a), psihologia (clasa a 10-a), economie (clasa a 11-a) si filosofia (clasa a 12-a).
La bac vei putea alege din aceleasi materii.
La facultate te poti duce pe ramurile legate de geografie, istorie, poti face facultatea de psihologie, te poti face sociolog, poti da la politie, intrucat faci matematica in toti anii de liceu, poti da chiar si la ASE( multi dau aici care au terminat filologia si nu stiu prea multa matematica).
Este un profil destul de lejer. In orice caz, nu se compara cu mate-info.
Sper ca te-am ajutat. Bafta in continuare!

6 răspunsuri:
| Cristianauto a răspuns:

Este vorba de stiinte exacte :biologie,chimie,fizica,matematica mai usor, si de acolo poti merge oriunde vrei tu
Fcultati recomandata :Medicina Dentara,Medicina Farmaceutice, Medicina Generala, polite, pompieri, academie de politie, oriunde

| peperonies a răspuns:

Sper ca iti place sa gatesti ca mcdonaldsul te asteapta dupa facultate.