| Frommywindowcar a întrebat:

Salut! Peste o saptamana incepe scoala, insa la mine e prima zi de liceu. Intotdeauna am vrut sa stiu despre ce se intampla la liceu daca vom avea materii nou-noute, cum sunt profesorii sau se vor mai da teze. BTW eu sunt la clasa de filologie. Ce schimbari se fac?

13 răspunsuri:
| dullcat a răspuns:

Buna.Profesorii sunt mai exigenti sau mai chill, nu exista o regula.Da, inca se dau teze, iar orarul se va face in functie de materiile principale(limba romana, istorie, limbile straine etc.), care vor avea mai multe ore alocate saptamanal decat restul. Diferenta e ca la filologie materiile precum matematica, chimie, fizica, biologie si alte cele se fac doar doi ani, teoria fiind mult mai lejera decat pentru ceilalti elevi de la profil real sau stiinte ale naturii. De exemplu noua la matematica ne cerea sa copiem doar teoria din manual si ne punea note pe cat de frumos am scris, plus cat de ingrijit era caietul. laughing Prea putin faceam exercitii.

Succes.

| CorleoneGyovanny a răspuns:

O să dai de papițoi dacă ești boboc, din ăștia rupți de soartă care cauta tangente cu tine, am pățit o si eu in clasa a 9 a

| trophin a răspuns (pentru dullcat):

Faci 3 ore de matematica, o ora de fizica, una de chimie, doar pentru a propulsa notiunile

Si chiar daca nu esti la "real", ca faci istorie, filologie, lb romana, tot trebuie sa stii matematica, trebuie sa stii cat a domnit un domnitor, filo trebuie sa stii ca numeri randurile, lb romana, sa stii ce e roman interbelic si ce a post... tot la matematica se ajunge

| dullcat a răspuns (pentru trophin):

Am zis eu ca nu trebuie? Daca ai fost la acest profil esti liber sa vorbesti din experienta proprie.

Totul se axeaza pe matematica, indiferent, filosofie, fiolologie, arhitectura, chimie, arheologie, limbi straine, sport

Ok.Intrebarea era despre cum e la acest profil, nu despre valabilitatea si utilitatea matematicii in toate domeniile, fie acestea conexe sau nu. laughing