| Psca a întrebat:

Sunt student la facultatea de energetica din Bucuresti si as vrea sa stiu daca am ambii parinti morti pentru bursa sociala imi trebuie o anumita medie sau ceva? Am depus dosarele iar doamna secretara nu mi-a spus nimic

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu este nevoie de nici o medie, singura conditie este sa promovezi anul, conform Ordinului MEN nr. 3392/2017, cu md. si compl. ulterioare, CRITERII de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţii şi cursanţii din învăţământul superior de stat, învăţământ cu frecvenţă, citez:
ART. 6.(1) Bursele sociale se acordă, pe baza prevederilor regulamentului propriu stabilit de către senatul universitar, la propunerea Consiliului de administraţie, ca urmare a consultării cu reprezentanţii studenţilor, inclusiv organizaţiile studenţeşti din universitate.  
(2) Beneficiarii burselor sociale sunt:  
a) studenţii orfani de unul sau ambii părinţi, respectiv pentru care s-a dispus ca măsură de protecţie plasamentul şi care nu realizează venituri peste plafonul pentru acordarea bursei sociale;  
ART. 5.(1) Bursele pentru susţinerea financiară a studenţilor cu venituri reduse sunt: burse sociale şi burse sociale ocazionale. Acestea sunt acordate din fonduri de la bugetul de stat, pe bază de cerere, în funcţie de situaţia socioeconomică a familiei studentului şi a criteriilor generale stabilite prin prezentul ordin şi a criteriilor specifice, elaborate conform metodologiei proprii.  
(2) Pentru acordarea burselor sociale, în metodologiile proprii ale universităţilor nu sunt prevăzute criterii academice, în afara celui de promovabilitate."  

1 răspuns:
| Psca explică (pentru Ioandelasal):

Iti multumesc foarte mult pentru raspuns chiar m-ai ajutat deoarece eu dupa moartea lor sunt singurul care ma intretin...Iar aceasta bursa ma ajuta foarte mult.