| alexhandsport a întrebat:

Salut tuturor big grin, am nevoie de ajutorul vostru. sunt elev in clasa a 9a, profil mate-info, la cel mai prestigios liceu din judet. la finalul ciclului liceal am de gand sa dau la medicina, doar ca nu sunt destul de informat in privinta admiterii; ma macina intrebarea: daca conteaza media de la BAC la admitere la UMF Cluj, Medicina Generala? Nu vreau sa ma mut nici la stiinte ale naturii deoarece la amtematica si biologie sunt olimpic si nu imi pun problem la BAC, doar romana, eu sunt mai realist.
Deci intrebarea este : Conteaza media la BAC pentru admiterea la UMF ( mdicina generala)?

12 răspunsuri:
| OnutzaDragutza33 a răspuns:

Da normal ca conteaza! sa vada toate abilitatile tale!

| Ezikel a răspuns:

Lol ce tocilar laughing)
Traiesteti viata ba ca una ai laughing

| KnowEverything a răspuns:

Da, conteaza. oriunde ai merge, facultate sau domeniu militar (academie militara, de politie, pompieri etc.) conteaza media de la BAC + un test dat de ei presupun (adica la ultima "chestie" precizata asa se face si la unele facultati... fallen angel, traieste`ti viata dar ajungi sa termii clasa a 12`a si sa nu stii ce sa faci si te dai la furat. mdea. traieste`ti viata. Felicitari pentru ca stii ce vrei sa faci!

Răspuns utilizator avertizat
| alexhandsport explică (pentru Kolors):

Dc sa nu pot da? eu fac si bio si chimie si fizica? materii care conteaza la medicina big grin

Răspuns utilizator avertizat
| alexhandsport explică (pentru Kolors):

Mai documenteaza-te. nu coonteaza ce liceu faci :d

| alexhandsport explică (pentru Ezikel):

Dar ce vrei sa fac in viata, ceea ce o sa faci tu? ca la cum vorbesti imi dau seama ce persoana esti

| Ezikel a răspuns (pentru alexhandsport):

laughing)
M`ai ranit la corazon rolling on the floor) rolling on the floor))

Răspuns utilizator avertizat
| ÐÿÅ a răspuns:

Buna! happy
Da, conteaza! straight face

| Alexandra_Anca_1997_s30H a răspuns: