| PC_Andrey_1970 a întrebat:

Vreau si eu sa dau examenul Bilingv la Engleza.Este greu? Cam in ce consta? Mi-e putin teama de timpurile verbelor...Sunt clasa a 8a

7 răspunsuri:
| TheTimeKiller a răspuns:

Da-l si la engleza si la franceza ca nu pierzi nimic...eu am avut diriginte cu capul in nori si nu ne-a zis sa ne inscriem. Am auzit multi ca au dat la franceza, au intrat la un liceu bilingv franceza si e bine... fara prea multa matematica + ca o limba straina este buna, fie ea franceza/ebgleza/spaniola/germana(yeah) etc.

| anutza3000 a răspuns:

Da-l si la engleza si franceza

| PC_Andrey_1970 explică:

Am dat simularea la Delf A2 si l-am luat din pacate.Voi va referiti la Delf cand spuneti Bilingv Franceza nu? Sau sunt 2 lucruri total diferite?

| marinaa9 a răspuns (pentru PC_Andrey_1970):

Delful e un concurs in care daca obtii o diploma este recunoscuta si in afara
Bilingv franceza e un profil al unui liceu teoretic in care se preda franceza de 5 ori pe saptamana iar unele obiecte iti sunt predate in limba franceza

| Yufeny a răspuns:

BUNA! Eu sunt la profil bilingv-engleza.
La mine, in oras am avut urmatoarele tipuri de subiecte:
1 exercitiu cu TIMPURILE VERBALE
2 exercitiu cu DIATEZA PASIVA
3 exercitiu cu VERBELE NEREGULATE
4 exercitiu cu FORMA CORECTA A VERBELOR DIN PARANTEZA.
O colega de a mea a dat examenul intr-un oras mai mare si a avut o surpriza neplacuta pentru ca s-a dat mult mai greu.
Au avut exercitii cu :
1 WORD FORMATION
2 REPHRASHING
3 OPEN CLOZE
si altele pe care nu mi le mai amintesc.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

În funcţie de localitatea de domiciliu ( sau cea în care urmează să dai examenul ) sunt stabilite Centre pentru examenele bilingve.

În funcţie de materia la care vrei să dai examen, trebuie să te ÎNSCRI la centrul respectiv, în perioada înscrierilor.


"Probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă :

22-23 mai 2014
Eliberarea anexelor fişelor de înscriere pentru elevii sau absolvenţii care doresc să participe la probe de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă

26-27 mai 2014
Înscrierea candidaţilor pentru probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă

28-30 mai 2014
Desfăşurarea probelor de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă

2 iunie 2014
Afişarea rezultatelor la probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă
Depunerea contestaţiilor la probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă, acolo unde metodologia permite acest lucru

3 iunie 2014
Afişarea rezultatelor finale, după contestaţii, la probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă
Transmiterea către comisia de admitere judeţeană/a municipiului Bucureşti a listelor cu rezultatele finale la probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă

4-5 iunie 2014
Ridicarea anexelor fişelor de înscriere de la unităţile la care candidaţii au susţinut probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă

10 iunie 2014
Depunerea de către candidaţii care au participat la probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă a anexelor fişelor de înscriere la unităţile de învăţământ gimnazial absolvite

11 iunie 2014
Transmiterea de către comisiile de admitere judeţene/ a municipiului Bucureşti, în format electronic, către Centrul Naţional de Admitere, a listei candidaţilor care au promovat probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă şi a rezultatelor acestora la probe" - SURSA :
http://mate.info.ro/......4-2015.pdf


"4. Examenul de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă constă din două probe:
a) Proba scrisă, pentru care se acordă un punctaj maxim de 70 de puncte, din care 10 din oficiu;
b) Proba orală, pentru care se acordă un punctaj maxim de 30 de puncte.
5. a) Subiectul pentru proba scrisă va cuprinde itemi obiectivi pentru verificarea cunoştinţelor de gramatică şi vocabular (tip text lacunar, alegere multiplă, exerciţii de corectare etc.), conform programei clasei a VIII-a pentru limba modernă întâi de studiu.
b) Timpul afectat probei scrise este de 60 minute.
c) Pentru proba scrisă se pot depune contestaţii, la centrul la care s-a desfăşurat proba, în perioada prevăzută de metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în învăţământul liceal de stat.
6. a) Proba orală va consta din:
- descrierea unei imagini/citirea unui text (aflate pe un bilet semnat de membrii comisiei de examinare şi evaluare şi vizat de inspectorul de specialitate/profesor metodist, conform pct. 3);
- răspuns la patru întrebări (scrise pe bilet) referitoare la imagine/text: două întrebări de înţelegere globală, două întrebări de înţelegere în detaliu a textului.
b) Pentru evaluarea performanţei la proba orală se vor aplica următoarele criterii:
> Vocabular şi elemente de construcţie a comunicării:
10 p - elevul foloseşte bine un număr mare de unităţi lexicale/gramaticale, care îi permit să-şi exprime bine ideile; face puţine greşeli;
8 p - elevul foloseşte un număr suficient de mare de unităţi lexicale/structuri gramaticale, se exprimă clar, fără a-şi căuta cuvintele; greşelile făcute nu împiedică comunicarea;
6 p - elevul are cunoştinţe lexicale/gramaticale satisfăcătoare, exprimă idei cu o oarecare ezitare/greşeli, dar realizează comunicarea;
4 p - elevul foloseşte puţine structuri lexicale/gramaticale, face multe greşeli, comunicarea este dificilă;
2 p - elevul are un bagaj lexical/gramatical insuficient, face foarte multe greşeli, nu poate realiza comunicarea;
> Înţelegerea contextului şi fluenţa exprimării:
10 p - elevul se exprimă fluent şi spontan; răspunsul dovedeşte înţelegerea în detaliu a temei;
8 p - elevul se exprimă fluent, cu pauze aproape insesizabile pentru a-şi căuta structura lexicală/gramaticală potrivită; răspunsul dovedeşte o bună înţelegere a temei;
6 p - elevul se exprimă inteligibil, cu mici pauze pentru a-şi căuta structura lexicală/gramaticală potrivită; răspunsul dovedeşte o înţelegere globală satisfăcătoare a temei;
4 p - elevul foloseşte enunţuri incomplete, cu pauze lungi şi dese ezitări; răspunsul dovedeşte o defectuoasă înţelegere a temei;
2 p - elevul nu poate produce decât enunţuri scurte, fără legătură cu contextul, cu pauze mari între ele; răspunsul dovedeşte că nu a înţeles tema.
> Pronunţia şi intonaţia
10 p - elevul are o pronunţie apropiată de pronunţia standard;
8 p - elevul are o pronunţie bună, cu puţine abateri de la normă;
6 p - elevul are o pronunţie acceptabilă, care permite realizarea comunicării cu uşurinţă;
4 p - elevul are o pronunţie defectuoasă, care împiedică comunicarea;
2 p - pronunţia elevului nu permite comunicarea.
c) Nu se admit contestaţii la proba orală.
7. a) Profesorii examinatori acordă puncte candidatului la fiecare din cele două probe. Media aritmetică a punctajelor acordate de cei doi evaluatori la fiecare probă, reprezintă punctajul final al candidatului la proba respectivă.
Punctajele finale obţinute la cele două probe (scrisă şi orală) se adună, iar rezultatul se împarte la 10, obţinându-se astfel nota finală a candidatului.
b) Se consideră admis la proba de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă elevul care a obţinut minimum nota 6. " - SURSA = Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 4802/2010 de la linkul :
http://www.lege-online.ro/lr-ORDIN-4802-2010-%28122366%29.html


Toate cele bune.