| yAdrian a întrebat:

Am o intrebare pentru cei de varsta peste 20ani:
Am15ani sunt elev la liceu anul 1. Turism si Alimentatie Publica. Ce sa fac sa raman la acest profil tinanad cont ca nu sunt cine stie ce geniu(6.67 media examene)?
Va rog frumos este ceva cat de serios si rog seriozitate. Multumesc!

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sa pui burta pe carte si sa maninci matematica. Acolo esti slab, nu-i asa?

14 răspunsuri:
| yAdrian explică (pentru anonim_4396):

Salut! Scuze nu am mai intrat in ultia vreme.
Nu sunt slab, sunt printre cei mai destepti din calsa(ceilalti sunt varza majoritatea) Am mai invatat si eu dar ce sa zic... Sa raman aici sau la ce profil zici sa ma transfer eu as zice Filologie ca imi place romana dar nu prea am citit multe carti. Astept raspuns merci mult!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru yAdrian):

Eu zic sa ramii acolo. Macar ai o specializare, iar cind termini scoala gasesti mai usor un loc de munca. Cu filologia, chiar si cu facultatea... nu prea gasesti. Iar daca nu ai prea citit, poate gresesti sa mergi la ei. Acolo trebuie sa citesti enorm de mult. Ai aratat media si stiu ca la toti matematica trage inapoi. Succes la scoala.

Da stiu. Te mai stresez cu inca un raspuns laughing
Eu nu as vrea sa raman la liceul asta pentru ca la noi in oras se vorbeste oaa agricol esti prost alea alea. Si de aceea as vrea sa ma mut... Si daca ar fi sa ma mut la ce liceu ai zice sa ma mut. Ar fii o clasa mai ''slaba'' de M.I. si as vrea sa ma duc acolo. Ce zici?

anonim_4396

Doar se vorbeste, sau chiar este slab liceul? Importante sint rezultatele.
Insa! de ce sa te muti la o clasa mai slaba? Poti sa mergi la un liceu bun unde si colegii te pot ajuta. Asa te ridici si tu. Eu nu stiu ce licee sint la tine. Poti sa-mi spui?

Pai sunt asa:
- Liceul Teoretic ''Marin Preda'' [Filologie, M.I.(clasa mai slabuta), Scocio-umane, si cam atat cred]
-Colegiul National ''Unirea'' (la fel ca la Marin Preda profile)