| Steefamos109 a întrebat:

Sunt clasa a8a și dau evaluarea națională și nu știu cum să fac compuneri deloc(doar la rezumat și compunere libera mă mai descurc in rest nu prea)dar in schimb sunt elev bun de nota 9 și vreau să merg la un liceu bun de la mine din oraș pe mate info unde e nevoie de 9, 30-9, 40 vreau și eu niste sfaturi in astea 3 luni rămase, degeaba stau și le fac singur daca nu are cine sa îmi explice unde greșesc etc pentru ca fac doar o data pe sapt pregătire suplimentară

6 răspunsuri:
| Intergalacticdonut a răspuns:

Ai putea incerca sa folosesti ChatGPT sau alt AI pentru a te corecta si a-ti da sfaturi. Ii dai cerinta, ii scrii ce ai compus tu ca raspuns, si il rogi sa te corecteze. Eventual iti poate da si un raspuns compus de el (dar nu recomand sa incepi cu asta, fiindca trebuie sa exersezi scriind singur)

| KilljoyIdiot a răspuns:

Și eu sunt elevă în clasa a opta, și îți voi da un răspuns cât pot eu de sincer.

Dacă zici că te descurci la rezumat și compunere liberă, ar trebui să te focusezi pe restul compunerilor din programă.

Caracterizarea are un tipar clar, deci nu ai cum să greșești dacă lucrezi mult. Încearcă să iei cât mai multe subiecte cu caracterizare și să exersezi. Știu că probabil nu este ceea ce voiai să auzi, însă doar așa vei reuși, nu există altă variantă.

Când vine vorba de mesaj, e cam la fel: multă muncă! Încearcă să citești măcar o poezie zilnic și să o analizezi pe scurt, pentru a te obișnui în timpul rămas. Știu că un coleg a memorat un tipar și pentru mesaj. Deși nu recomand, ai putea face la fel dacă chiar nu te descurci la așa ceva.

Și legat de ultima parte a postării...cum adică nu ai pe nimeni care să îți zică unde ai greșit? Chiar tu ai spus că faci pregătire o ședință săptămânal, ceea ce e foarte bine, chiar un privilegiu! Mediatorul este plătit ca să te ajute, așadar cere și tu sfaturi, arată-i ce ai scris! Ai și profesorul de la clasă la dispoziție.