Buna, am si eu o problema care ma macina de ceva timp.
Am observat faptul ca am fost putin neglijat de tatal meu pe partea emotionala, financiar nu ma pot plange deoarece am avut haine noi si bani de buzunar dar pe partea emotionala am fost putin neglijat iar din acest motiv cred ca am inceput sa am probleme cu stima de sine, de integrare in grupuri noi sau cu fetele.
Sunt student, am intrat la facultatea mult dorita dar din ce am observat tatal meu nu este foarte multumit de facultatea pe care o fac, cel mai probabil el isi dorea sa urmez o Academie de politie sau militara.
Il aud destul de des cum imi zice ca facultatea pe care o fac este una proasta si facuta degeaba si cum de ce nu vreau sa urmez o academie de politie ca varul meu (acest verisor este vazut ca cel mai tare din familie, a terminat academia, are toate categoriile de permis+atestate si a preluat afacerea tatalui sau )
Am mai observat ca lui ii pasa foarte mult de familia din care provine adica parinti, frati si nepotii nu mi-a tinut partea mai deloc cand am avut probleme cu rudele din partea lui.Tin minte ca am avut un mic conflict la un gratar un acest var ''smecher'' pe motivul ca mi-a smuls berea din mana doarece eram minor si ar trebui sa ascult de el ca vezi doamne e la academie viitor ofiter. Cand i-am povestit ce am patit schimba subiectul, dar cand m-am lovit la fotbal din cauza unui verisor din partea mamei s-a dus in fata blocului si a facut scandal, tin minte ca nu am vorbit mult timp cu acel baiat.
Am observat foarte multa tensiune cand ne intalnim toti membrii familiei adica simt ca nu ne suportam.