| Winners10 a întrebat:

Am si eu o mica povestioara daca ma puteti ajuta, v-as fi foarte recunoscator. Stiu ca e putin cam mult de citit dar eu zic ca merita.
Lucrez in cadrul unui hypermarket, iar ca in toate magazinele mari mai sunt oferite spatii si pentru altii. La mine sunt 2 standuri ( unul cu o cofetarie si unul cu niste parfumuri). La cel cu cofetaria este o fata pe care o plac foarte mult, dar sa o luam cu inceputul.Eu lucrez ca si casier si suntem cam la distanta de 2-3 metrii unul de altul. Lucrez cam de 1 an acolo, insa nu am observat-o asa cum trebuie. Mai vorbeam asa ceau-ceau. Totul a inceput intr-o seara cand ea s-a oferit sa ma duca cu masina acasa( desi am si eu masina in seara aia am zis ca mai fac putina miscare). Din seara aceea nu mi-am mai putut lua gandul de la ea. Practic in seara aia ceva s-a intamplat cu mine. Usor-usor am inceput sa vorbim mai mult, dar tot asa banalitati. Chiar o plac foarte mult si vreau ceva serios cu ea. Pana cand intr-o zi mi-am zis ca trebuie sa fac ceva, si am comandat un buchet de flori si o cutie de ciocolate de pe site-ul Magnolia, si am comandat sa i le duca la lucru, insa cu livrare anonima. Florile au ajuns in cele din urma, insa intre timp eu plecasem de la lucru. Cand am intrat la lucru dupa 1 zi cand intru in magazin ( cum am mentinat mai sus sunt 2 standuri: unul cu parfumuri si unul cu cofetarie) vine fata ce vinde parfumuri la mine si ma ia de gat prieteneste si ma intreaba daca eu i-am trimis flori si ciocolata, si i-am zis ca nu dar sunt convins ca nu m-a crezut. Ele se inteleg mai bine. I-am zis nu pentru ca ma asteptam si chiar imi doream sa ma intrebe ea despre aceasta, nu sa puna pe altcineva, daca ma intreba ea ii recunosteam. Nu mi-a zis nimic dar a fost zambitoare.
Ma gandeam sa ii mai trimit inca un buchet, pentru ca sunt convins ca stie si de la cine a fost primul.
Ce ma sfatuiti sa fac? Chiar am nevoie de mare ajutor. Chiar imi doresc ceva serios de aceasta fata. AJUTOR!