| alexxandra_6637 a întrebat:

as avea nevoie de putin ajutor! sunt eleva in clasa 10, iar in ultimul an de liceu as vrea sa ma transfer intr-un liceu din Grecia ( deoarece atunci voi fi majora si legal nu voi mai fi sub tutela parintilor) prietenul meu este grec si vrea ca dupa terminarea liceului sa ne casatorim..problema mea consta in faptul ca nu stiu daca e o idee buna sa ma trasnsfer acolo avand in vedere cunostintele mele medii de limba greaca...mi-e frica sa nu pierd un an sau sa fiu nevoita sa ma intorc in tara.cei care au facut liceul in strainatate.ce acte au fost necesare transferului?

Răspuns Câştigător
| MihaelaDart a răspuns:

Sincer, ce rost are sa te muti in ultimul an de liceu, limba nu o cunosti in de ajuns si materiile cat si examenul e diferit fata de scoliile din Romania. Lasa graba casatoriei, terminati liceul in tara, prietenul te va astepta daca te iubeste intr-adevar. Limba greaca fara profesor iti ia circa 3-4 ani sau si mai mult, pe langa ca esti eleva, nu o sa ai timp de practica, de a invata cu profesor, cursurile in privat sunt intre 6 ori 9 luni, ceea ce o prinzi destul de repede cu cineva specializat in asta si totul depinde daca te tii si tu de invatatura. Desi, ti-am spus, te sfatuiesc, termina studiile in tara, e mult mai bine si usor. Sistemul de invatamant in Grecia e total diferit, ca materii geografia, istoria, artele plastice, limbile straine sau orice alta materiale pe care nu dau atata importanta profesorii intr-o institutie de invatamant de stat, in particular se plateste 100 euro per materie pe luna. Totul depinde de tine si ceea ce vrei sa faci.

Succes!

8 răspunsuri:
| SmarandaBolea a răspuns:

Crème glacée
happy

suntserios
| suntserios a răspuns:

De ce te complici in halul asta pentru un an doar? iti termini frumos liceul si pe urma te mariti cu greci, cu turci cu italieni cu ce vrei tu

| ElenaSA a răspuns: