| Roxanna752 a întrebat:

Nu am dispozitia necesara sa fiu luata in ras.Imi place de un baiat care are 15 ani, iar eu am 13.Stiu ca nu e ok.Dar chiar nu am vrut sa ma atasez de el.E de la noi din scoala si suntem prieteni...pentru cei care o sa vina cu sfaturi de genul: du-te si invata, va anunt ca am terminat anul cu media generala 10.Sunt unelev bun, care acorda timp concursurilor si olimpiadelor, dar in acelasi timp imi place sa ma distrez cu fetele si sa stau afara, in aer liber.Sunt implicata in multe activitati, cum ar fi consilii ale elevilor, scoli si tabere de vara, unele alese, altele castigate; si chiar nu mi-a placut de alt baiat inainte, de cand m-am imprietenit cu el, chiar mi-am dat seama ca il plac.Credeti ca e posibila o relatie adolescentina? Tinand cont de faptul ca il placeam inainte sa fie gata anul scolar si nu mi-am stricat notele.Ce sa fac? Sa-i zic? Ajutor

Răspuns Câştigător
| alina2k18 a răspuns:

E posibila bineinteles, mai ales daca si el e cumintel ca tinewinking
Pai nu ii zice direct ca poate el nu te place si...
Uita-te si tu la el mai asa... intelegi tu, mai fa o gluma, intreba-l daca nu vrea ajutor la vreo materie big grin si vezi cum reactioneazawinking
Daca nu te ~mesagiuieste~ laughing dupa e clara treabawinking

7 răspunsuri:
| AlexNS a răspuns:

Pai daca esti prieten buni (bff) iti poti spune ca il cam placi si daca ar vrea sa fie cu tine (asa am favut si eu si a mers)

| Roxanna752 explică (pentru alina2k18):

Mersi mult☺

| Roxanna752 explică (pentru AlexNS):

Nu ne cunoastem de foarte mult timp, dar ne-am inteles bine de la inceput...nu stiu inca ce sa fac, sunt confuza, nu am mai simtit asa ceva pentru nimeni pana acum.Si ma simt nasol pentru ca nu stiu ce sa fac sad

| AlexNS a răspuns (pentru Roxanna752):

Nu ai pentru ce?

| WaterDrop a răspuns:

Media 10, egal = "sunt unelev bun". Nu mai e scoala cum era odata, uofff.