| Alex_Anghel_1993 a întrebat:

vreau sa va cer un sfat, eu sunt elev in clasa a 8a in Sibiu si aici mi-am gasit o iubita. Eu voi face liceul la Brasov iar dupa vara asta eu vreau sa rupem relatia.Si in plus, nici nu ma mai simt prea atras de ea insa ea chiar ma iubeste si eu nu stiu ce sa fac.......imi dati un sfat?

Răspuns Câştigător
| LoveReggaeMusic a răspuns:

Ar trebui sa ii spui asta:Imi pare rau ca iti spun asta dar nu mai sunt atras de tine si daca vrei putem ramane prieteni si chiar imi pare rau daca vei plange sau ma rog altceva dar va fi mai bine asa.
Asa sti macar ca nu va fi foarte suparata pe tine adc va fi normal daca ai spus ca e atat de atasata de tine dar totusi o sa ii dovedesti ca ati avut o relatie care sa nu fie din mila sau altceva o sa ii dovedesti ca ti-e chiar ti-a placut de ea si ati avut o relatie serioasa.Asta e sfatul meu sper sa te ajute.

10 răspunsuri:
| 7MBiancaM7 a răspuns:

Pai nu stiu exact ce sa-ti zic, ar trebui sa vorbesti cu ea, incearca sa nu fi foarte dur, explica-i cum sunt lucrurile, trebuie sa fi foarte sincer. Eu stiu ca iti va fi greu, dar ei mai rau, pentru ca te iubeste. Deci, fa tot posibilul ca sa nu se simta prost, eu ti-as spune sa lupti pentru ca sa fiti impreuna, dar daca tie nu-ti mai place de ea, nu este cazul, intelegi? Sper ca ti-am fost de ajutor! Succes cu fata!

| Mihaela1964 a răspuns:

Sa-i spui ce simti; in definitiv nu te casatoreai cu ea, e o iubire de adolescenti.Mai devreme sau mai tarziu se producea despartirea in alte motive...

| andru8700 a răspuns:

Trebuie sa fii sincer cu ea, spune-i exact ceea ce vrei, sau nu vrei. Nu o lasa sa se ataseze de tine mai mult decat este acum, parerea mea e ca daca tu nu iti doresti aceasta relatie cu adevarat, nu o continua. Mai ales daca zici ca ea te iubeste, nu ii da sperante false, o va durea mai mult decat daca ii vei spune de la bun inceput. Tu faci cum crezi acum, dar nu iti bate joc de ea.

| AlexSmile a răspuns: