| Claudia28Alina a întrebat:

Buna ziua.
Sunt studenta in anul 1 de facultate, am părinții divorțați și am rămas în mâna celui abuziv timp de 11 ani. M-ar interesa și pe mine niste lucruri de instanță dacă știe cineva.
Dacă părintele abuziv în violență domestică refuză și nu vrea să apara la instanta de 3 ori și instanța din cauza asta tot amână, ce pot sa fac sau ce pot sa cer de la instanță ca sa nu mai amâne in continuare procesul respectiv care ține din luna septembrie?
Mențin că nu am avocat, s-a cerut mandat de aducere și DEPBD de la instanță, era căutat și de poliție nu e de găsit.

17 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Poti cere instantei sa se pronunte in lipsa.

| Claudia28Alina explică (pentru Salontanul):

Se poate face in lipsa lui fiindcă trebuie sa fie audiat de instanța pentru că e persoana abuzivă.
Iar primul an universitar în luna mai se încheie și in vara nu se ocupa de caz deloc.

| Claudia28Alina explică (pentru Claudia28Alina):

*NU se poate face in lipsa lui

| Salontanul a răspuns (pentru Claudia28Alina):

Te contrazic. In drept este un termen "contumacie" si asta se aplica la orice. Si pentru crime au fost judecate si condamnate persoane in contumacie, dar pentru un abuz. Instanta trebuie sa ia act de refuzul persoanei de a se prezenta si sa-l pedepseasca si pentru asta. Daca nu se poate cere schimbarea completului de judecata. Nu este normal ceea ce fac unele complete conduse de judecatori incompetenti.

| sierra1 a răspuns:

Se ocupă poliția de aducere, nu tu. Răbdare că timpul e in favoarea ta

| mi25 a răspuns:

Nu am inteles, pentru ce te judeci?

| 199onur7 a răspuns (pentru mi25):

Asta incerc si eu sa inteleg de ce face una ca asta

| mi25 a răspuns (pentru 199onur7):

Eu intrebam pentru ce te judeci" pentru pensie alimentara (popular zis), pentru intretinere, deoarece i-ai fost incredintata si cat timp esti la studii - nedepasind varsta de 26 de ani - este obligat sa te intretina sau pentru ca se poarta abuziv?