| SunsetTrance a întrebat:

Cum pot face sa cunosc persoane noi? Cu precadere fete si femei, dar nu mi-ar strica nici niste prieteni noi, maxim 4-5 (am fost tradat si barfit pe la spate, ridiculizat si criticat, neinteles)

Nu stiu sa seduc o persoana de sex opus, doar sa vorbesc cat trebuie, fara sa fac conexiuni mai adanci cu alte persoane (asta pentru ca am niste parinti care tot timpul mi-au estompat personalitatea pentru orgoliile lor)

Mentionez ca am 23 de ani, sunt inginer in calculatoare, si traiesc in Craiova. Simt ca orasul, desi nu ii lipseste nimic, este limitat dpdv al relatiilor.

Am auzit de oltencele noastre ca sunt "date dracului", daca nu esti atent cu ele te faci de ras si te resping usor (Loren Loghin, farasenstv pe YouTube).

Imi doresc sa ajung undeva unde pot aborda in public fara frica de a fi respins sau ridiculizat, cu subiecte normale si astfel incat sa nu fiu presant, deranjant, etc.

Sa invat incetul cu incetul cand sa ma retrag, cum sa raspuns la "am prieten", sa stiu sa ascult mai mult decat vorbesc, etc.

Chiar simt ca nu stiu ce sa fac, am vointa dar ma simt plafonat de circumstantele si mediul in care traiesc... vreau sa imi iau acum in august 7-10 zile de concediu si sa merg 1-2 zile in fiecare dintre orasele: Bucuresti, Brasov, Cluj/Sibiu, Constanta, dar nu este solutie permanenta pentru ca nu o sa ma mut cu viata in alt oras

Imi cer scuze pentru cat de lunga este intrebarea. Help!

13 răspunsuri:
| gabicoo a răspuns:

Aici pe TPU vrei să-ți faci prieteni?

| SunsetTrance explică (pentru gabicoo):

In viata reala doresc sa imi fac prieteni, in persoana

Am vazut ca oamenii sunt de treaba aici, apropo. Pe Reddit e jale cu J mare

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Incepe sa mergi la o biserica (baptista) si implica-te in comunitatea religioasa din jurul ei.

| SunsetTrance explică (pentru anonim_4396):

Ca si crestin ortodox, am avut contact cu persoane precum imi sugerezi.