anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Dacă lucrez ca agent de pază, aș putea să am o iubită în viitor?
Eu sunt împăcat cu mine. Decât să-mi rup spatele printr-un depozit sau într-o fabrică, mai bine așa.

Răspuns Câştigător
| Mosotti a răspuns:

Pai de ce sa nu ai o iubita? Am vazut si agente de paza, politiste, nu e problema.
Si gunoierii au parteneri, toti au.

Se gasesc intre ei. Daca arati bine si atragi, o sa ai, ce, o agenta de paza nu are iubit? Toate au. Si nici nu arata cine stie ce.

26 răspunsuri:
| TimberWolf a răspuns:

Tu vi sa ne ceri voie sau sa ne ceri sfaturi, ca vad ca nu urmezi absolut nici un sfat de la nimeni!

| UnchiulRamiz a răspuns:

Vreo gitanca poate, poate o vrea. Fetele se uita la cascaval, mai ales daca nu esti vreun pui de Brad Pitt ca aspect.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru TimberWolf):

Lasă că nu ești mai bun decât mine. Dacă erai mai bun, îmi ignorai întrebările. Și tu nu îmi dai niciun sfat, tu doar te iei de mine sau mă iei peste picior, în mare.

| Mindfulness a răspuns:

Poți avea. Nu are legătură cu banii dacă arăți bine vei găsi, chestia e mentalitatea și problemele tale care te trag enorm în jos. Eu credeam că ești deja angajat, mă miram cum poți lucra cu astfel de probleme. Du-te la Profi sau la Lidl, pui marfa pe rafturi, ca lucrător comercial.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Mindfulness):

Păi sunt angajat. Nu ai citit întrebarea?

| TimberWolf a răspuns (pentru anonim_4396):

De fapt, cred ca sunt singurul care chiar a incercat sa te ajute cu un sfat, stiu cum e sa nu ai nimic si sa nu vrea nimeni sa-ti dea macar o felie de paine, sa fi nevoit sa duci lupte pe mai multe fronturi, cu adictiile, cu problemele personale, familiale, cu depresia, cu oamenii, sa fi inconjurat de oameni care te trag in jos, etc.
N-are rost sa imi mai bat capul cu tine, sa ai o zi buna!

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru TimberWolf):