| Gaby212 a întrebat:

Eu sunt student in anul 3 si stau cu chirie intr-un apartament. Parintii mei nu imi dau un leu... Ceea ce m-a determinat sa imi iau un job part-time la un magazin din apropiere.
Mi se pare groaznic...Eu traiesc de pe o zi pe alta,iar parintii stau cu zecile de mii de euro in banca. Mai nou si-au schimbat masina, care e destul de scumpa(28 000 de euro). Inainte sa ma angajez,cand ramasesem fara niciun leu in buzunar,mi-au spus ca n-au de unde sa imi dea.
Hai sa fim seriosi, era vorba de 180 de euro! Doar 180! E mult pentru copilul tau?!

Pe langa asta, il "sponsorizeaza" pe fratele meu vitreg.E copilul tatei din alta casatorie.Are 28 de ani si e un golan,nu isi ia un loc de munca pentru ca ii este lene.
Mai nou am aflat ca,pe langa banii trimisi lunar,maica-mea si taica-meu ii platesc ratele la toate prostiile pe care le cumpara( Iphone 8, TV curbat etc.)
Sunt foarte prosti.De ce fac asta?! Nu-s si eu copilul lor?!

Răspuns Câştigător
| Doja a răspuns:

Intr-un fel zi mersi ca esti in situatia asta. Copiii rasfatati ajung cel mai rau. Tu ai ocazia sa cresti intr-un adult matur si responsabil, lucru rar in perioadele astea.

42 răspunsuri:
| PrintesaGumitaa a răspuns:

Nu ai ce sa faci. Sunt parinti are au un copil preferat si tin doar cu el.
Ai putea sa le spui asta, de si nu cred ca se va schimba ceva.

Bula
| Bula a răspuns:

E foarte usor sa risipesti o avere, dar este greu sa-ti castigi existenta de pe o zi la alta!

Majoritatea copiilor din familiile bogate lucreaza si isi castiga existenta la fel, in timpul studentiei.

Trebuie sa inveti si tu sa te gospodaresti singur, sa inveti si sa estimezi banii!
Altfel ceea ce au adunat parintii tai nu se vor mai inmulti, ci se vor pierde repede.

Daca vrei sa-i faci un rau copilului, il sponzorizezi si-l feresti de munca.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: