Păi i-ai frumos la o masă le explici că efectiv ești suprasolicitată... că nu e mare chestie o notă de 9. Spune-le că ești deranjată de unele reacții și atitudini pe care le au față de tine. Întreabă-le ce vor de la tine mai exact. tu ar trebui să știi ce să le întrebi
Hah, ce ironie ai mei îmi spun ceva gen mai termină cu scrisul )) nu sunt vreo olimpică, elev de elită, nici nu o să fiu, dar muncesc foarte mult la unele materii pentru că îmi place ca de ex la franceza, istorie sau chiar română.
Părinții tăi exagerează, și nu vreau să insult pe nimeni, dar chiar e exagerată treaba. Părinții trebuie să își ghideze copiii într-un sens bun. Adică da, e bine că te-au învățat să fii conștiincioasă și cuminte, însă să reacționeze urât că luași un 9? Like... wtf? Vor să fii al doilea Einstein? Trebuie să faci ceea ce îți place ție în viața... Mă întreb ce vor face părinții tăi când te muți la facultate, se vor muta după tine? Ei cred că își trăiesc viața prin tine deoarece ei când au fost tineri nu au reușit să facă unele chestii? Sau care e faza cu ei? o.o
Sa le spui si lor ce ai scris aici. Trebuie sa inteleaga ei ca pun prea multa presiune pe tine si sa fie mai intelegatori.
Ei isi doresc ce se poate mai bun pentru tine, probabil ca se gandesc la ceva de genu "daca nu ii spun ca se poate si mai bine se va delasa".
Eu consider ca trebuie sa inveti foarte bine doar la materiile pe care o sa te bazezi in facultate.
Așa de rău de la un 9? Păi cu un 9 și restul notelor de 10 îți iese media 10 lejer.
Așa ziceam și eu când am luat prima data nota 3, dar nu s-a supărat maică-mea pe mine, știa că sunt printre cei mai buni elevi. După asta 4 a fost bomboană pe lângă 3, ziceam din partea mea să mai vină că mai tare m-aș bucura (asta doar la o anumită materie).
Este greu să fii bun la toate.
Presupun că ești in generală. Vei vedea la liceu cum zic unii săru' mâna pentru un 5.
Succes și linișteștete! viața poate să fie crudă uneori.