| Swetlly122 a întrebat:

Heii TPU! Astăzi fac 2 săptămâni de când lucrez ca ospătar! Ideea e că am 17 și programul foarte lung de la 8 până la 11 seara și nu ii pasa nimănui că sunt copil, dar e o zi da una nu.Patronii sunt răi și ne cam cearta din lucruri mărunte și nu mai suport sa fiu călcată în picioare. De curând a venit o fata noua de 16 ani grăsuță și plină de ifose și nu a făcut absolut nimic, iar eu la sfârșit am făcut 60 de lei bacșiș și după ce s-au împărțit am rămas cu 20 de lei iar fata ce nu a făcut nimic tot cu 20 de lei! De ce e lumea asta așa rea?

Răspuns Apreciat de Editori
| Adry05 a răspuns:

De ce nu va vorbiti ca fiecare să-și păstreze propriul bacșis?! Mie asa mi se pare corect, că vorba ta, tu poate faci mai mult bacșis decât alta care a fost nașpa și a servit prost și de ce să luați la fel? zi-le că tu vrei ca fiecare să-și țină propriul bacșiș că nu cred că scrie în contract de împărțirea bacșișului, și dacă nu le convine, problema lor, te-ai dus acolo să muncești nu să-ți faci prieteni. Și dacă vezi ca nu le convine și nici ție nu ți-e bine nici așa caută-ți în paralel alt loc de muncă

16 răspunsuri:
| candyxxo4 a răspuns:

Imi pare rau sincer... daca chiar nu te simti confortabil te-as sfatui sa pleci de acolo, dar daca nu ai alta optiune incearca sa vorbesti cu seful de acolo..pana nu gasesti ceva mai bun incearca sa nu mai bagi oamenii aia in seama?

Răspuns utilizator avertizat
| Sonia822 a răspuns:

Citeste Codul Muncii, iti va fi de folos pe viitor

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

De ce e lumea asta așa rea.
Dacă patronii tăi sunt răi, nu e rea toată lumea.
Dacă ai rămas cu 20 de lei, înseamnă că aceia sunt ai tăi. Nu tot ce ai făcut tu e al tău.

| Mogiojojo a răspuns:

Cui dracu vrei sa-i pese ca esti copil? Revino-ti si mai inceteaza cu victimizarea. Exista si joburi unde lucrezi 8 ore pe zi, nu te obliga nimeni.

| anonimg a răspuns: