| RoxanaY a întrebat:

Am luat un 5 la istorie si trebuie sa le spun bunicilor ca sa semneze ca au luat la cunostiinta(nu le spun partintilor pentru ca sunt plecati in strainatate). Mi-e frica sa le spun. Sunt o eleva care invata foarte bine, dar se mai intampla sa iau si note proaste, nu la toate materiile, decat la cele la care avem ore o data sau de doua ori pe saptamana. Bunicul e mai indulgent, mai trece cu vederea cand este vorba de notele de la scoala, dar nu cred ca a trece cu vederea si peste nota aceasta foarte mica, dar mamaia nu ar vrea sa accepte deloc daca ar afla, nu este atat de indulgenta cand este vorba de notele de la scoala. Spune ca ma creste ca sa invat bine. Decea imi ofera toate conditiile necesare. Asta este al doilea 5 pe care il iau anul acesta si sper sa fie ultimul. Am mai luat un 5 in semestrul trecut la biologie si au aflat, m-au certat si buneinteles au cam tipat la mine. Cred ca de data asta ma vor si pedepsi pentru ca am promis ca acela va fi ultimul 5 pe care il iau. Cum sa le spun? Ce sa fac? Maine trebuie sa aduc lucrarea semnata. Vreau seriozitate! Multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca tot! Multumesc tuturor celor care mi-au dat un raspuns si care m-au ajutat! Scuze daca nu am pus categoria corecta.

10 răspunsuri:
| katy a răspuns:

Trebuie sa inteleaga si ei ca nu e o drama, o nota mica! Am avut un diriginte care preda logica si punea 2 pe capete! Zicea ca elevul nu e elev daca nu primeste note de la 1 la 10! laughing. Probabil bunicii tipa si pentru ca nu mai au rabdarea necesara, de a mai creste copii, trebuie sa ii intelegi si tu pe ei, nu te supara daca ridica vocea.Cu siguranta in perceptia lor, cred ac asa te vor motiva. Spune-le de nota, da-le sa semneze si pe parcurs incearca sa iei o nota mai buna! Nu te speria nu e un sfarsit de lume!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: