| exadisgen a întrebat:

Salut, am problema mare, va cer ajutorul/sfatul.
Am o familie toxica, am 16 ani,sunt baiat,elev,am vrut acum cateva saptamani sa ma mut cu totul in judet,scoala, job parintii mei is divortati. Stau cu tata, el are custodia, amandoi is toxici! Nici mama, nici tata nu lucreaza si tot ei imi spun ca daca imi trebuie bani sa le cer, le-am cerut 150 lei, mi-o pus pe masa 50 lei(nu i-am luat) eu in gandul meu,tot voi imi spuneti ca imi dati bani dar pana la urma.
Ma omoara chestia asta, in fiecare zi tata ma injura, ma jigneste, injoseste, isi bate joc, nu ma iau in gura cu el incerc sa il evit, dar in fiecare tot tot asa parca iti intra in minte, sunt si putin obosit psihic, videoclipurile, muzica motivationala mai ma intareste, ce pot sa fac?
Mama nu e mai buna ca el, are chiar si un sot nou, m-am certat cu ei, demult nu mai vb cu ei!
Un sfat bun mi-ar fi foarte de folos va rog! ce pot sa fac?

12 răspunsuri:
| Forneticugem a răspuns:

Calmeaza-te -_-

dacă ai bicicletă poți munci la glovo și poți sa-ti faci propri tai bani de acolo ca fără sate mai cerți cu parinti tăi și nu mai pune la inima ce spune parinti tai despre tine lăsai așa du-te fa-ti bani i-ați ceva ce-ți place tie sau mai bine strângeți și poți sati cumperi ce-ți place tie certa ura și invidia nicioidată nu va aduce nimic in viața nimănui

| exadisgen explică (pentru Forneticugem):

Nu am bicicleta

Nu imi da acordul sa ma angajez

| Forneticugem a răspuns (pentru exadisgen):

Stai un pic te rog eu revin