| Paulvasile10 a întrebat:

Voi ce parere aveti despre fetele de 15-16 ani care se cupleaza cu baieti de peste 20? mie mi se pare ca exista si posibilitatea rara de a fi o relatie serioasa, dar in principiu eu cred ca baietii respectivi cam profita de fetele respective

9 răspunsuri:
| Dintrebare a răspuns:

Da, in general baietii care sunt atrasi de fete mult mai tinere, au intentia sa "profite" de naivitatea acestor fete. Exceptiile sunt atat de putine, incat sunt irelevante. Pe de alta parte, nu e doar vina baietilor ca relatia nu devine serioasa, uneori si fetele sunt "prostute"

| iSwag a răspuns:

Nu sunt foarte inteligente si se lasa usor prostite. C*rve.

| iSwag a răspuns (pentru Dintrebare):

Sunt proaste de bubuie, nu "prostute" laughing

| KamaSutra a răspuns:

Ar trebui să se vadă cu ăia de vârsta lor(care de cele mai multe ori și ei își bat joc de ele)

| AnNéVidoff a răspuns:

Pai asta e si realitatea! happy
De ce?
Iti spun din experienta personala!
Daca o fata de 15-16 ani este cu un baiat mai mic sau de varsta ei,nu se gandeste la prostii, ca de, e mic el, si ea e mica si nu, asteapta sa mai creasca! happy
Ori daca apare un baiat de 20 de ani, e vorba de mai multe, o sa ii spuna fetei ca are nevoie, ea ca sa nu il piarda pe el si oportunitatile (e ca si cum un boboc e cu una de a 12-a, isi face popularitate, legaturi), i-o suge de cateva ori, apoi el ei un oral si uite asa fata de 15 se excita rau si se ajunge la altceva! happy
Un user de pe site zicea candva,ceva la modulbig grinaca te lasi excitata,esti pierduta! Mai esti si virgina si nu cunosti intru totul placerile maxime!
Deci da,relatii pe bune nu prea exista, adica daca devine serios, intra parintii pe fir ca de, pedofilie, el are 18+ si ea nu! happy
Deci da, profita de fete si de naivitatea lor! happy
Intre 13-20 de ani te formezi! E ca dintr-a 1 pana in a 8-a! happy
Ce sa caute o fata virgina cu unul care stie sexul ca in palma! happy
Funda? :?

| RAY a răspuns: