Este posibil ca problema să fie legată de setările de limbă ale televizorului și de modul în care rețeaua socială (odnoklassniki) interpretează aceste setări în timpul încărcării fișierelor audio. Este dificil să oferim o soluție specifică fără mai multe informații despre configurațiile exacte ale televizorului și ale rețelei sociale.
În general, îți recomand să verifici setările televizorului pentru limba implicită utilizată pentru înregistrările timeshift și să te asiguri că este setată pe limba română. Poți verifica și setările de limbă ale rețelei sociale sau opțiunile disponibile pentru încărcarea fișierelor și să vezi dacă există o opțiune pentru selectarea limbii înainte de încărcare.
Dacă problema persistă, poți contacta și asistența tehnică a Allview pentru a obține asistență specifică în legătură cu funcția de înregistrare timeshift a televizorului și posibilele probleme de compatibilitate sau setări. De asemenea, poți să contactezi și suportul tehnic al rețelei sociale (odnoklassniki) pentru a obține informații suplimentare despre modul în care gestionează fișierele audio încărcate și despre opțiunile disponibile pentru setarea limbii.
În final, este posibil să fie necesară o investigație mai detaliată pentru a identifica și rezolva problema în mod specific.
Am uitat sa menționez că la informații despre fișier apare 3 canale audio: engleza, română, maghiara
Nu prea găsesc în setările televizorului setări pentru limba implicită utilizată pentru înregistrările timeshift, în configurare PVR găsesc doar formatare USB și timp înregistrare, atât
Tarandelatara întreabă: