Thriller*
*Shutter Island
Executor al agenţiei federale de aplicare a legii - US Marshals, Teddy Daniels ajunge împreună cu partenerul său Chuck pe mica insulă Shutter, unde se află un ospiciu pentru tratarea condamnaţilor cu tulburări mentale. Cei doi investighează evadarea unei criminale, dar nimic în acest ospiciu nu este ceea ce pare. Şi nici Teddy Daniels nu este. Se află acolo pentru a găsi o pacientă disparută? Sau a fost trimis pentru a investiga zvonurile care denunţă practici extreme de tratare a bolnavilor? Pe măsura ce Teddy şi Chuck se apropie de adevăr, acesta este din ce în ce mai greu de surprins, iar cei doi încep să se teamă că nu vor mai părăsi niciodată Shutter Island. Pentru că cineva încearcă să-i facă să-şi piardă minţile...
*Al seaselea simt
In acest zguduitor thriller psihologic, la numai 8 ani ai sai, Cole Sear (HALEY JOEL OSMENT) este hartuit de un secret apasator: il viziteaza fantome. Fire introvertita, retrasa, Cole este inspaimintat de sufletele nelinistite ivite din umbra. Derutat de puterile sale paranormale si prea tinar pentru a sti ce sa faca, Cole nu destainuie terifiantele sale trairi decit psihologului sau, Dr. Malcolm Crowe (BRUCE WILLIS). Pe masura ce Dr. Crowe incearca sa descopere periculosul adevar despre capacitatile supranaturale ale lui Cole, pacient si terapeut traiesc impreuna un soc ce-i va purta intr-o realitate infricosatoare si inexplicabila.
Horror*
*Catacombe
Producatorii seriei Puzzle mortal revin în atentia publicului cu Catacombe, un thriller incredibil cu Shannyn Sossamon în rolul Victoriei, care se îndreapta spre Orasul luminii pentru o a-si vizita sora, Carolyn, înterpretata de Alecia Moore.
Într-o noapte Victoria patrunde în catacombele pariziene. Înconjurata de cadavre si de întuneric, urmarita de cineva sau ceva, Victoria are parte de o experienta terifianta cum nici nu si-a imaginat.
Actiune*
*Terminatorul
*Soldat universal
*Rambo
*Rocky
*Ms and miss Smith
*Fast&Furious
*Sneack eyes
*Ghost rider
Drama*
*Dead Man Walking
Susan Sarandon o interpreteaza pe sora Helen Prejean, o calugarita care se ocupa de educaţia copiilor într-un cartier sărac de negri. Matthew Poncelet (Sean Penn) este un detinut foarte periculos care urmeaza sa fie executat pentru ca a violat si a ucis un cuplu de adolescenţi. Sora Helen accepta sa fie mentorul sau spiritual pentru ultimele sale zile in speranta ca-i va izbavi sufletul. Este pentru prima dată când face acest lucru, iar misiunea ei este foarte dificilă, mai ales că este condamnată de părinţii adolescenţilor ucişi. La inceput Matthew nu vrea să-şi asume responsabilitatea pentru ingrozitoarea sa fapta, aruncând toată vina asupra complicelui cu care era în acea noapte. Încercând să-şi obţină anularea execuţiei pe ultima sută de metri, Poncelet arată prin discursurile sale că este de fapt un rasist. Calugarita însă nu va renunta la lupta cu demonii condamnatului incercand sa-l determine sa-si marturiseasca pacatele.
Stradaniile disperate ale surorii vor avea in cele din urma o finalitate si insensibilul ucigas isi va descoperi in ultimele clipe ale vietii sentimente de care nimeni nu-l credea capabil.Sora Helen îi este alături până în clipa execuţiei. Tot ce vreau este ca ultimul chip pe care-l vezi cat esti in viata sa fie chipul iubirii, ii spune Helen.
Fara excese moralizatoare, dar brutal in adancimea sa psihologica, In asteptarea mortii este una dintre cele mai bune drame din istoria genului.
*Pieta
Filmul spune povestea unui bărbat care lucreză ca recuperator pentru o companie de împrumut financiar, ameninţându-i brutal pe cei crediţaţi, pentru rambursare. Reunit pe neaşteptate cu mama sa, care îl abandonase la naştere, cruzimea protagonistului "cedeaza" în faţa afecţiunii materne şi acesta renunţă la slujbă. Totuşi, faptele sale violente nu rămân fără consecinţe: în mijlocul momentelor de apropiere şi fericire cu mama, aceasta este răpită.
HOLLYWOOD REPORTER: "Cho, deosebit de misterioasă în rolul mamei, şi Lee, ambiguu în rolul unui recuperator, sunt un duet al absurdului, pe care KIM îl împinge la limită prin titlul dat filmului, asemănând relaţia protagoniştilor cu Pietà creştină şi cu tristeţea Fecioarei Maria îmbrăţişând trupul mort al fiului ei, Iisus. Această referinţă transculturală persistă neliniştitoare de-a lungul unei poveşti tulburătoare." (Deborah Young)
"Câştigător al premiului Leul de Aur în acest an la Veneţia, PIETA de KIM KI-DUK, unul dintre cei mai inovatori şi talentaţi regizori din Coreea, este un film umanist, o alegorie dură despre capitalismul dus la extrem şi modul în care acesta modelează şi transformă relaţiile umane. Filmul spune povestea unui om care lucreză ca recuperator de datorii, ameninţând brutal oameni pentru rambursare. Fără să aibă o familie, prin urmare nimic de pierdut, el continuă acest mod nemilos de viaţă, indiferent la toată durerea cauzată nenumăratelor persoane. Într-o zi, apare o femeie care pretinde a fi mama lui, ce l-a abandonat la naştere şi aceasta ia asupra ei vina pentru modul în care fiul a ajuns să fie în prezent. În această poveste ambiguă din punct de vedere moral, spectatorul este lăsat cu sarcina dificilă de a decide dacă vreunul dintre personaje merită compasiune." (Diana Mereoiu)
*ZigZag
Robocop 2014, The Descent, Final Destination toate filmele, The Machine 2014, Jack Ryan : Shadow Recruit
In urma cu doua zile a aparut asta:
http://www.imdb.com/title/tt2024469/
Mi-a placut, poti sa-l incerci.
Teroare in Paris. Este un film minunat.Eu ti-as sugera sa cauti pe 9 9 9. ro. Bafta!
The human centipede,The haunting of Helena, Saw, The exorcism of Emily Rose, The conjuring, Inssidious.Cam atat imi vin in minte acum.
*Boy in striped pijamas
Ofiţerul SS Ralf (David Thewlis) şi soţia lui, Elsa (Vera Farmiga), se mută de la Berlin la ţară cu copiii lor, Gretel (Amber Beattie) de doisprezece ani şi Bruno (Asa Butterfield), de opt de ani, după ce Ralf este promovat comandant al unui lagăr nazist. Bruno se referă la lagăr ca "out-with", deşi mai târziu în film, sora lui afirma că pronunţia este incorectă, ceea ce lasa impresia că lagarul ar fi Auschwitz.
Fiindu-i interzis sa iasă din curtea din faţă a casei, fără prieteni, Bruno duce dorul companiei si aventurii. El scapă în cele din urmă prin fereastra magaziei din curtea din spate a casei, explorează prin pădure, şi ajunge într-un final într-un colţ izolat, nepăzit al lagărului de concentrare, pe care el l-a crezut a fi o fermă. Acolo, el se împrieteneşte cu Shmuel (Jack Scanlon), un băiat de aceeaşi vârstă cu el. Bruno se întoarce des, aducându-i lui Shmuel mâncare şi se joacă cu el dame prin gardul de sârmă ghimpată. Shmuel îl face pe Bruno să realizeze treptat că oamenii din tabără nu sunt fermieri cum credea; el îi spune lui Bruno că el şi familia sa au fost închişi, şi obligaţi să poarte pijamale "cu dungi", pentru că sunt evrei.
Meditatorul lui Bruno şi al lui Gretel, Herr Liszt (Jim Norton), hrăneşte copiii o dietă de bigotism, antisemiţe şi propagandă naţionalistă sub pretextul că le predă istorie. Drept urmare, Gretel devine tot mai fanatică în sprijinul ei pentru al treilea Reich. Ea îşi acoperă peretele din dormitor cu afişe de propagandă nazistă, şi flirteaza cu locotenentul Kurt Kotler (Rupert Friend), crudul şi nemilosul subordonat al tatălui ei. În schimb, Bruno este sceptic în privinţa învăţăturilor lui Liszt. Evreii pe care îi cunoaşte Bruno, Shmuel şi Pavel (David Hayman), nu seamănă cu stereotipurile antisemite descrise de profesor. El este, de asemenea, martor al unor acte de cruzime faţă de evrei, care intră în conflict cu ideea propagandistă de eroism militar. Într-o noapte, Pavel răstoarnă accidental la masă paharul cu vin al lui Kotler, iar acesta îl trage furios pe Pavel din cameră. Prin uşa întredeschisă de la bucătărie, vedem cum cizma lui Kotler livrează lovituri sălbatice, şi suntem lăsaţi să credem că omul moare din cauza bătăii brutale. După moartea lui Pavel, Shmuel este trimis la casa lui Bruno pentru a curăţa nişte pahare. Surprins să-l vadă acolo, Bruno îi vorbeşte şi îi dă nişte prăjitură. Când Kotler vede firimiturile pe buzele lui Shmuel şi-l acuza de furt, Shmuel spune ofiţerului adevărul: că Bruno este prietenul său, şi că acesta i-a dat prăjitura. Îngrozit, copilul îl trădează pe Shmuel, spunând că el nu l-a văzut pe băiat înainte şi că Shmuel a furat prăjitura. Câteva zile mai târziu, plin de remuşcări, Bruno merge la gardul unde se întalnea cu Shmuel şi constată că ochiul lui era vânăt din cauza bătăii primite. Shmuel îşi iartă prietenul, iar băieţii îşi dau mâna prin gard.
Când Kotler face observaţii cu privire la duhoarea de la crematoriu ("Ei miros chiar mai rău atunci când ard, nu-i aşa?"), Elsa îşi dă seama că Ralf prezidează un lagăr de exterminare, nu un lagăr de muncă cum ea a fost lăsată să creadă. Ulterior, cei doi s-au certat în mod repetat din cauza rolului lui Ralf la lagăr şi proximitatea copiilor faţă de acesta. În cele din urmă, Elsa va lua copiii la mătuşa Lotte, la Heidelberg. Dar, cu o zi înaintea plecării lui Bruno, Shmuel îi dezvăluie faptul că tatăl său a dispărut în lagăr. Văzând o ocazie ideală pentru o aventură finală, Bruno sapă o groapă sub sârma ghimpată, se schimbă în hainele din închisoare pe care Shmuel le-a furat pentru el, şi intră în tabără pentru a-şi ajuta prietenul să-şi găsească tatăl. În interior, Bruno este îngrozit de dezumanizarea, foamea şi boala prezente; lagărul este însăşi antiteza filmului de propagandă pe care îl văzuse anterior în biroul tatălui său.
În timp ce băieţii îl caută pe tatăl lui Shmuel, drumul lor se întretaie cu cel al unui grup de prizonieri care erau dirijaţi spre camerele de gazare. Acolo, toată lumea este instruită să se dezbrace pentru un "duş". Un soldat este văzut purtând o mască de gaz Zyklon B, iar granule se revarsa în cameră. Bruno şi Shmuel se apucă unul pe celălalt de mâini, iar luminile se sting.
Înapoi la casă, Elsa descoperă că Bruno lipseşte şi dă alarma. Folosind câini de urmărire, Ralf şi alţi soldaţi iau urmele băiatului prin pădure. Atunci când descoperă hainele aruncate la marginea taberei şi vede groapa săpată sub gard, Ralf aleargă în lagăr, căutându-şi cu disperare fiul. Văzând camera de gazare cu uşile încuiate, Ralf realizează ce s-a întâmplat şi strigă cuprins de durere. În acelaşi timp, Elsa şi Gretel ajung si ele la marginea lagărului unde Bruno îşi lăsase hainele şi, înţelegând că acesta a murit, ele îngenunchează şi încep să plângă. Familia este lăsata să se confrunte cu ironia tragică a faptului că Bruno a devenit o victimă a lagărul nazist condus de propriul său tată.