We're the Millers
Home Alone
17 Again
The Devil Wears Prada
Sex and Death 101
American Pie
The Hangover
Ted
I Give it a year
Despicable me(stiu ca e desen dar e mai amuzant ca un film)
si cam atat stiu, mai mult ma uit la seriale
Eu sunt incepator cu serialele
La filme ma uit cel mai mult, de astea sunt dependent
Spy (2015),Dope (2015),Blue Mountain State: The Rise Of Thadland (2016),Bad Moms (2016),Sisters (2015),American Ultra (2015),Mike And Dave Need Wedding Dates (2016),Masterminds (2016)
Doua pupeze albe
Bad boys 1, 2
I-am dat de capat?
Mai e e mult pana ajungem?
21 jump street
22 jump street
Filmele cu Martin Lawrence, Adam Sandler si Ice Cube sunt foarte amuzante.
Home alone, toate seriile, nea marin miliardar, si dennis pericol public.
The animal
We're the Millers
Home Alone
17 Again
The Devil Wears Prada
Sex and Death 101
American Pie
The Hangover
Ted
I Give it a year
A haunted house 2
Freaky friday
Mickey, blue eyes
The pink panther
Big daddy
Just married
Father of the bride
Nunta a la grec 2
Esti chiar CULMEA Pretentiilor! De unde sa-ti stiu eu capacitatea ta de 'a rade'? Daca esti cretin, poti plange si la cele mai penibile scene din Stan si Bran!
Daca esti prea destept, la fel!]
Ca atare, intai spune-ne ce IQ ai! Peste 90, NU MAI POTI RADE! DOAR TE POTI MIRA! PANA la 120... apoi nu le mai bagi inseama!
Trimite-ne te rog CV-ul tau insotit de un IQ acceptat de SISTEM!
De unde ai dedus ca sunt pretentios?
Doar nu crezi ca o sa rad la toate filmele de comedie din lume?
Imi pare rau sa te dezamagesc dar iq reprezinta capacitatea ta de a rezolva teste iq, nicidecum inteligenta ta
Oglinda nu este neaparat, ceva din camera mamei sau amantei tale, in care se uita, cautandu-si nesimtirea pacalitoare!
Oglinda este in mintea mea, CV -ul meu, in interpretarea celor care ma cunosc! Spre exemplu!
Incearca si The nice guys, Deadpool (eu am ras la el, no judging please) si How to be single.