Hey!
Observ ca tii o intreaga gradina zoologica in casa, dar le chinuiesti in loc sa ai grija de ei!
Persul are piciorul intors si nu poate calca din cauza ca are sau a avut piciorul rupt sau cu entorsa.
Trebuie dus la un medic veterinar sa-i fixeze piciorul (daca se mai poate).
Stai un pic, nu vreau sa ma cert dar dacă îi plac animalele ce treaba ai tu cu el/ea. Am avut si eu caini, pisici, pești, perusi si iepuri dar daca se îmbolnăveau, nu stiam ce sa le fac pentru ca NU SUNT MEDIC VETERINAR. Dar nu venea cineva sa imi spuna ca le chinui. De unde știi tu ca nu știe să aibă grijă de animale? Poate nu stă sa le verifice pe fiecare in parte din minut în minut, dar dacă nu erau îngrijite mureau. Acum vine vorba si de sistemul imunitar al animalului.
Un picior sucit/rupt la o pasare + partea dorsala la hamster plin de rani si cu parul care cade de pe partea dorsala... ambele sunt de mai multe zile, fara sa fie tratate!
Asta nu inseamna chinuire?
Daca tii animale de companie, prima data te interesezi de modul de a le tine, de vaccinuri, de numar de telefon la veterinar. Cand ai asemenea probleme, iei telefonul si intrebi veterinarul, nu pui mai multe intrebari pe TPU, asteptand un raspuns confortabil pentru tine...
Sau nu mai tine animale!
Nu mai spune ca le chinui ca nu le chinui.
Perusul e batran (6 ani, traiesc cam 7 ani maxim) veterinarul mi-a spus sa ii masez piciorusul cu o crema.
Este porcusor de guineea, nu hamster ! (citeste si tu ca lumea intrebarile) Si nu are rani pe spate, e o tricofita, am chemat vaterinarul acasa sa nu mai chinui porcusorul pe drum.
Ideea e ca am fost plecata o saptamana si abia cand am ajuns acasa am observat chestiile astea, mi-am luat porcul in brate sa il mangai si a inceput sa planga si m-am crucit cand am vazut ce are pe spate, mi-am umplut istoricul cu forumuri si site-uri dar pana la urma am zis ca cine stie ce ii mai fac poate agravez situatia si mi-am sunat o prietena medic veterinar care a rezolvat situatia pentru ambii.