| floryn05 a întrebat:

intrebarea asta este pentru cei care se pricep la pescuit! sa incep cu inceputul! sunt un amator in ale pescuitului am inceput sa merg mai des la pescuit zilele trecute am fost de mai multe ori la pescuit pe un canal mai mare aproape de dunare folosesc 2 lansete cu Momitor arc cu 3 carlige si o bambina problema e ca nu prea stiu cand sa salt am avut foarte multe trasaturi la lansete si cand saltam de fiecare data nul agatam tragea in continu iar bambina se misca in sus si jos si de fiecare data imi lua momeala ramanea carligul gola si il ratam cei care va pricepeti cam la cate trasaturi se salta lanseta traga de vreo 3 sau 4 ori si il lasam apoi ridicam si il scapam de fiecare data trebuie sa svagnesti lanseta casal intepi in momentul in care trage sau nu stiu cum se procedeaza la cate miscari de bambina se salta lanseta din apa? du funda!

Răspuns Câştigător
| LIN2010 a răspuns:

La urmatoarea partida de pescuit poate nu uiti sa pui in carlig si ''funda''

4 răspunsuri:
| LIN2010 a răspuns: