| denisTiky a întrebat:

Am cumparat un telefon acum 7 luni de pe ceva site pe internet. Avand nevoie recent de serviciile de garantie, m-am interesat sa vad cum trebuie sa procedez, dar gasesc decat numele, cif-ul si nr de inregistrare al firmei pe factura si o strada din Bucuresti. Pe cutia telefonului am gasit un sticker cu un site al unui distribuitor de produse electronice. I-am contactat pe email si ei spun ca nu au distribuit telefoane niciodata acestei firme care imi apare mie pe factura. Inafara de reclamatie la anpc se mai poate face si altceva? Tin sa mentionez ca am gasit pe internet firma ca fiind radiata din anul 2018 iar eu in 15-10-2021 am cumparat telefonul si am primit factura cu numele firmei radiate de 3 ani.

10 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Poti cauta dupa denumirea societatii aici, daca nu apare inseamna ca e o teapa : https://www.listafirme.ro
Mai intai vezi ce zic cei de la protectia consumatorului

| denisTiky explică (pentru Simpatic):

Am cautat si se pare ca gasesc firma dupa numele acesteia.

| Simpatic a răspuns (pentru denisTiky):

Daca exista societatea si adresa este aproape imposibil ca dupa o cautare pe google sa nu existe si un numar de telefon ceva
Stiu ca siteurile de genul celui pe care ti l-am spus eu nu sunt facute publice numarele de telefon, dar poate exista in alta parte listat telefonul, ca sa iei legatura cu cei care ti-au vandut produsul ca sa iti zica unde sa poti sa il duci in service

Cel care vinde un produs nu repara produsul! el are contract cu o societate terta de reparatii!
Aceste detalii trebuie sa le afli tu si anume cine repara produsul nu cine cui a vandut.

Faptul ca eMAG repara produsele comercializate de la ei prin depanero asta e altceva, depanero e serviceul lor propriu de reparatii
Doar societatile mari isi deschid centre de reparatii proprii

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru denisTiky):

Depanero nu rezolva doar pentru eMag garantiile. Ideea e sa contactezi eMAG-ul sau alt magazin mare care vinde brandul respectiv si sa ii intrebi cine se ocupa de garantie. Eu asa am avut un UPS care a avut probleme dupa ce a dat faliment firma de la care luasem. Sunat la eMAG, m-au trimis la aia care faceau garantia pentru Tecnoware, contactat aia, confirmat ca e in garantie, trimis la ei, rezolvat.

| denisTiky explică (pentru GabiDumitrescu):

Si ti-au luat ceva bani?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru denisTiky):

Doar pentru transport. Reparatia a fost inclusa in garantie, cum e si normal.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Ce marca e telefonul? In principiu de garantie ar trebui sa se ocupe producatorul sau unii gen Depanero, nu amarastenii care ti l-au vindut.

| Sophieka a răspuns:

Ia legatura cu site-ul de pe care ai achizitionat telefonul.

| denisTiky explică (pentru Sophieka):

Daca as sti care i ala...

| Sophieka a răspuns (pentru denisTiky):

Pai nu ai cumparat telefonul de pe un site?