Recomand să faci înțelegerea să fii plătit înainte. Dacă trimiți coletul prin poșta română există funcția ramburs. Astfel, clientul plătește coletul numai după ce achită contravaloarea lui către poștă, altfel nu îl primește. Dacă trmiiți unui necunoscut un colet neplătit de el înainte sau fără ramburs, riști să rămâi și fără colet și fără bani.
O să vină curierul la tine. Îi vei găsi nr de telefon pe internet.
Tot ei îți vor spune cum se procedează cu banii: transport+colet.
Trebuie sa vorbesti cu clientul sa decideti care plateste curierul, dupa care tu te duci la firma respectiva de curierat, lasi produsul cu adresa completa, numele si nr de telefon ale destinatarului, iar in momentul in care curierul va lua banii, te va contacta.
Woai, aveti dreptate! Banii inainte. Dar oare o sa aiba incredere sa imi dea el banii inainte?
Robert1st321 întreabă:
User20121610 întreabă:
roby223 întreabă: