| HocusPocus a întrebat:

Am primit mai devreme un mesaj de la Vodafone in care imi spunea ceva de genul "accesul la serviciile noastre a fost restrictionat". acum nu mai pot sa sun! ma poate ajuta cineva? multumescbig grin

9 răspunsuri:
| stefyyyy a răspuns:

Poate ca ai ramas fara credit sau ti-a expirat valabilitatea.Nu stiu... poate trebuie sa reincarci.

| Jameson a răspuns:

DAca ai abonament, inseamna ca a fost suspendat din cauza neplati.

| raduraduu a răspuns:

Daca ai cartela e din cauza ca nu ai incarcat de mult timp. I s-a intamplat unui prieten si stiu ca din cauza asta era. Daca ai abonament se poate sa fie o confuzie pentru ca se mai intampla ca iti incurce numarul cu altul care trebuia restrictionat. Daca nu platesti factura la timp nu iti scoate abonamentul. Dar pentru fiecare zii de neplata iti pune o taxa.

| HocusPocus explică (pentru raduraduu):

Pai cartela am cumaparat-o de curand, maxim o saptamana...si mai aveam creditthinking

| HocusPocus explică:

Am reolvat problema, se pare ca era o gresealabig grin Va multumesc!

| vasilescu123 a răspuns:

Si mie mi-s-a intamplat la fel care ma ajuta si pe mine? multumesc

| vasilescu123 a răspuns (pentru HocusPocus):

Cu ai reusit?
poti sa imi spui si mie ca eu am cumparat cartela acum 2 zile si nu stiu ce are.multumesc

| HocusPocus explică (pentru vasilescu123):

Pai am sunat la relatii cu clientii si am dat numarul de telefon si mi l-au deblocat in cateva orebig grin

| HocusPocus explică (pentru vasilescu123):

Ai rezolvat problema?big grin