Întrebarea 1: „Ne puteți spune mai multe despre dumneavoastră?"
Multiple variante ale aceleiași întrebări: Ce-ai dori să știm despre tine? Ce calități aduceți în câmpul de muncă? Care credeți că sunt primele trei calități pe care ar trebui să le aibă o asistentă? Spune-ne ce ar spune șeful tău actual / fost despre tine. Lucrul în domeniul medical este stresant, ce faci pentru a te destinde în general?
Ce caută intervievatorul: O potrivire bună cu abilitățile și atributele necesare, iar în majoritatea cazurilor, dacă persoana intervievată este capabilă să răspundă la întrebare concis.
Cum să răspundeți: fiți articulat, intenționat și concis, pregătindu-vă răspunsurile din timp. Fiți gata cu trei calități despre propria persoană pe care vreți să le transmiteți. Povestirile directe funcționează bine. "X, fostul meu șef, spune că sunt de încredere și cel mai performant angajat". Nu vă bâlbâiți, nu oferiți detalii inutile sau irelevante și repetați bine acest răspuns înainte de interviu.
Fiți vag cu detalii personale, concentrați-vă pe atributele și abilitățile pe care le aduceți echipei de asistente.
Întrebarea 2: De ce vreți să deveniți asistentă medicală?
Multiple variante ale aceleiași întrebări: De ce ai urmat o facultate/cursuri în domeniu?
Ce caută intervievatorul: Motivația și valorile personale ca indicator a ceea ce te conduce.
Cum să răspundeți: Angajatorii din domeniul sănătății preferă să angajeze asistente medicale motivate de idealuri intangibile, nu de realități concrete, cum ar fi banii. Chiar dacă un salariu bun este una dintre motivațiile voastre principale, nu menționați banii ca motiv.
Este bine să oferiți aici o poveste scurtă sau un exemplu: „Am fost întotdeauna un ajutor. Primesc multă satisfacție din faptul că fac oamenii să se simtă mai bine. Când este nevoie, văd factorul care cauzează probleme și acționez asupra lui. Este doar un exemplu mic, dar eu sunt întotdeauna cea care deschide ușa pentru o persoană aflată într-un scaun cu rotile sau care folosește un cărucior. "
Spuneți-vă povestea, dacă a fost pentru că ați ajutat la îngrijirea unei rude sau ați avut o experiență cu asistența medicală. Când potențialul angajat este autentic, intervievatorul rezonează.
Întrebarea 3: De ce vreți să vă angajați aici?
Multiple variante ale aceleiași întrebări: de ce doriți să lucrați în Instituția X.
Ce caută intervievatorul: Pentru a vedea dacă sunteți potrivit mediului și înțelegeți cultura organizației. Că obiectivele dumneavoastră se aliniază obiectivelor lor.
Cum să răspundeți: Motivele pentru care doriți să lucrați în acest loc de muncă ar trebui să fie pozitive și să arate că aveți o înțelegere a culturii companiei. Este, de asemenea, o oportunitate de a stabili legătura dintre obiectivele dumneavoastră de carieră și modul în care acestea pot fi atinse în acest complex. „Spitalul X și-a dezvoltat linia de servicii oncologice, iar scopul și pasiunea mea finală este să lucrez cu programul de top în oncologie din zona noastră."
Întrebarea 4: Povestiți un moment critic prin care ați trecut la fostul loc de muncă/în viață
Multiple variante ale aceleiași întrebări: spuneți-ne un moment în care ați făcut o eroare.
Ce caută intervievatorul: Ați făcut o eroare, pe care ați reparat-o. V-ați dat seama singur. Preocuparea dumneavoastră principală era pentru pacient sau client și nu pentru propria persoană. Ați învățat din greșeala făcută și ați înaintat. Vă asumați responsabilitatea și nu dați vina pe altcineva.
Cum să răspundeți: Nu vă îngrijorați dacă folosiți cuvântul „critic". Poate că nu ați făcut o greșeală „critică" de bună credință. În schimb, puteți spune despre un moment în care ați avut un „aproape punct critic", dar s-a prevenit o eroare, cerând cuiva să vă verifice sau ascultând vocea voastră interioară. Asigurați-vă că aveți exemplul pregătit și includeți evenimentul, ce pași ați făcut și ce ați învățat. Încadrați-o ca o experiență de învățare pe care sunteți recunoscător că ați avut-o.
Intervievatorul caută, practic, indicii care să vă dezvăluie abilitățile interpersonale și etica în muncă. Când este pus în fața faptului împlinit, nu uitați că și cel mai pregătit solicitant poate îngheța sau avea lacune în timpul unui interviu.
Întrebarea 5: Care sunt punctele dumneavoastră slabe și cele forte?
Multiple variante ale aceleiași întrebări: Care este cea mai mare calitate a dumneavoastră? Care este cea mai mare slăbiciune a dumneavoastră?
Ce caută intervievatorul: Perspectivă, onestitate. Că punctele dumneavoastră forte se potrivesc cu punctele forte pe care le caută poziția pentru care aplicați (citiți descrierea postului) și că luați măsuri acționabile pentru a vă rezolva punctele slabe.
Cum să răspundeți: cheia este să încadrați răspunsul în mod pozitiv într-o manieră care să reflecte bine asupra voastră. Intervievatorul vrea să afle despre punctele forte care ar fi importante la locul de muncă. Fiți pregătiți cu cel puțin 2 puncte forte și 2 puncte slabe, deoarece acestea pot răspunde cu „Bun. Și care este o altă forță / slăbiciune? "
Întrebarea 6: Povestiți despre un moment în care ați avut un conflict la locul de muncă/ în viață și cum l-ați rezolvat.
Multiple variante ale aceleiași întrebări: Descrieți un moment în care nu ați fost de acord cu șeful dumneavoastră. Povestiți despre un pacient dificil și cum ați gestionat situația. Descrieți un conflict cu un coleg de muncă și cum ați rezolvat-o.
Ce caută intervievatorul: Abilități de soluționare a conflictelor. Abilități interpersonale. Lucru în echipă. Că puteți interacționa bine cu ceilalți.
Cum să răspundeți: Aveți 3 exemple pregătite, unul de conflict cu șeful dumneavoastră, unul cu un colaborator, unul cu un client / pacient. Schimbați exprimarea dacă e nevoie („Deși nu am avut acea experiență specială, am avut…"). Apoi dați-le un exemplu similar care vă arată capacitatea de a comunica cu ceilalți și de a ajunge la un acord.
Instituțiile de asistență medicală preferă să angajeze oameni care lucrează bine cu alții, au abilități sociale bune, se înțeleg bine cu pacienții și vizitatorii și se pot aduna împreună ca o echipă de dragul îngrijirii pacientului.
Pentru a spune exemplul dumneavoastră, urmați această formulă utilă:
Abilități de soluționare a conflictelor. Descrieți situația
Identificați provocările pe care le-ați întâmpinat
Explicați măsurile pe care le-ați luat
Exemplificați rezultatul
Rezumați ceea ce ați învățat și veți aplica în viitor
Întrebarea 7: Dați un exemplu în care ați ieșit din zona de confort pentru un pacient/prieten
Multiple variante ale aceleiași întrebări: Spuneți-ne despre o perioadă în care v-ați lăsat pe locul 2 pentru a satisface așteptările unui pacient.
Ce caută intervievatorul: Felul în care vă raportați la un pacient este extrem de important acum, deoarece satisfacția pacienților este ridicată extrem de sus în spitale. Indicați că înțelegeți importanța satisfacției pacientului în industrie. Arătați cum îi veți ajuta să obțină scoruri mai mari de satisfacție a pacienților.
Cum să răspundeți: Spuneți o poveste convingătoare. Dați un exemplu în care ați beneficiat de un fost angajator care v-a învățat cum să vă purtați într-o asemenea situația sau în care dumneavoastră ați fost un exemplu în acest sens.
Întrebarea 8: De ce ar trebui să vă angajăm?
Multiple variante ale aceleiași întrebări: De ce ar trebui să vă angajăm pe dumneavoastră în locul tuturor celorlalți candidați?
Ce caută intervievatorul: Că puteți articula ceea ce vă face să ieșiți în evidență, nivelul dumneavoastră de încredere, că înțelegeți că sunteți aici pentru a-i ajuta să facă față provocărilor lor.
Cum să răspundeți: Aceasta este de obicei ultima voastră șansă de a vă „vinde" singur intervievatorului. Reafirmați că sunteți un membru de echipă săritor și spuneți-i de ce sunteți cel mai bun candidat pentru funcție. Aveți 3 motive pregătite pentru răspunsul dumneavoastră „Ar trebui să mă angajați pentru că…" și oferiți-le celor 3 motive.
Mihaela023 întreabă:
User20121610 întreabă:
roby223 întreabă: