Ca sa incep cu realitatea o sa iti spun ca si eu patesc acelasi lucru la telekom, stai linistita, nu e problema doar la Vodafone... Iti spun ca multi dintre angajatii de acolo habar nu au de responsabilitatile lor. In mod normal, pentru dezactivarea unui abonament la terminarea contractului, se face o cerere cu minimum 30 de zile inainte de data de expirare a contractului (mare atentie, in caz contrar, contractul se prelungeste automat). Daca patesti ca la mine si domnii in loc sa imi opreasca abonamentul de voce, mi-au oprit tot pachetul si ca sa il reactivez trebuia sa reactivez implicit si contractul de voce, acum aflandu-ma peste data de expirare a contractului. Ideea e in felul urmator, mergi personal la un magazin Vodafone si spune-le acolo exact ce si cum, fa putin si pe victima, spune-le ca esti dispusa, in caz contrar, sa renunti si la abonamentul actual, sa platesti taxele de incetare a contractului si sa iti schimbi compania de telefonie. Poate asa reusesti ceva. Nu mai cauta pe google, relaxeaza-te. Cu nervii nu reusesti nimic, stiu ca ai impresia ca ei trag de timp si asta fac de fapt, ca sa mai platesti o factura, doua...
Ce răspunsuri te aştepţi să primeşti? Cam ce altceva poţi să faci în afară de a merge să vorbeşti faţă în faţă? Ba fix aşa rezolvi, mergând şi înjurând.
Bună seara.
Am avut un abonament la Orange și am făcut un cost suplimentar iar când am vrut sa îl închid pentru a-mi face altul mi-au cerut plata costului suplimentar pentru încheierea abonamentului. Dacă nu te baga nimeni în seama te duci frumos la Vodafone și vorbești acolo dacă nu te ajuta nimeni suni la protecția consumatorului sau îți faci abonament la cosmote/Orange etc. Telefonic nu rezolvi prea multe, mergi la un magazin Vodafone. O seara buna
Pai eu cred ca ar trebui sa bagi acea cartela veche în telefon și sa mergi la ei și sa le explici stai închida abonamentul și gata normal așa ar trebui sa facă dar sunt niște nesimtiti
Va multumesc TUTUROR! Am dat evaluare la fiecare raspuns..de as putea as da funda la toti! Multumesc
In principiu, ideal e sa depui o cerere in scris, la care faci o copie zerox, pe care sa ceri sa iti dea un nr de inregistrare, ca sa ai dovada ca ai depus crerea de reziliere a contractului, iar ei sa nu mai aiba "scuze" ca din varii motive nu ti s-a reziliat contractul. Si pentru mai multa siguranta suni si la ei sa ii anunti asta, si ca si tu inregistrezi apelul - dar dupa ce ti-ai descarcat o apicatie de gen mp3 call recorder, si o verifici inainte, ca sa fi sigura ca functioneaza pe telefonul tau si se aude clar cornvorbirea.
Success!
Catalin979 întreabă: