| Madutzza98 a întrebat:

Bună TPU, acum 3 zile mi-am scos un P9 lite 2017 la abonament. În seara asta l-am lasat pe bufet în bucătărie și a alunecat din cauza ca pe spate are sticla, și s-a spart ecranul, s-a crepat peste tot. Dacă ma duc la cei de la Orange o sa mi-l repare și dacă da cam cât ar costa, și dacă nu îl repara măcar îl înlocuiește cu altul'?

4 răspunsuri:
| LeGoLaS25 a răspuns:

Si eu am un Samsung Galaxy J5 2015, imi era sparta folia si ecranul(Cei de la Orange mi-au spus) si l-am pus pe o suprfata umeda(nu mi-am dat seama) cu ecranul in jos si cand sa il aprind nu mai mergea i-am scos bateria.dar degeaba cand il aprindeam doar vibra si atat si l-am dus Orange si mi-a spus ca ma coasta 480 lei ca sa imi schimbe ecranu deci cam in jur de pretu asta o sa te coaste si pe tine

| R0byZ00r a răspuns:

Daca ai garantie e bine daca nu platesti tot si nu iti va inlocui nimic fara garantie si bon deci.

| Bondarel99 a răspuns:

Nu, nu, nu. Garanția e doar in cazul in care telefonul nu mai funcționează, adică dacă are probleme sau e defect din fabrica. Faptul ca s-a crăpat e din vina ta. Trebuie sa te duci la un service sa ii înlocuiască geamul, nu știu cât costa, cred ca undeva la 300-500 lei.

| TheRealFantasy a răspuns (pentru Bondarel99):

Daca e Huawei se poate ca in HiCare, o aplicatie de la ei sa precizeze ceva si anume sa fie inlocuite orice piesa daca se defecteaza din orice motiv in "x" luni. Eu asta am.

"1. To the extent that permitted by the local laws, this warranty of the Product extends for a period of twenty-four (24) months for the Host unit, six (6) months for Battery and Charger, and three (3) months for Earphone from the date of activation/purchase of the Product. If you have purchased the Product in a member state of European Union, Iceland, Norway, Switzerland, this Warranty is valid and enforceable in all of these above listed countries.
2. During the warranty period, HUAWEI or its authorized service network will repair or replace, at HUAWEI's option, the Product or any relevant parts thereof in the event that the Product is found to be Defective. The repaired Product or the Product/part provided as a replacement for a Defective Product/part shall be free from Defect. The purchaser of the Product or his/her assignee ("Consumer") shall not be charged (whether for parts, labor or otherwise) for the repair or replacement of a Defective Product during the warranty period. All replaced parts, boards or equipment shall become the property of HUAWEI."

Merita incercat, dar daca nu e valabil asta va trebui sa platesti reparatia telefonului din banii tai...