| Alysée a întrebat:

Care sunt atributiile unui dierctor vanzari si marketing din cadrul unui hotel?
mersi

3 răspunsuri:
| Minks a răspuns:

In general un director de vanzari din orice domeniu trebuie sa ia contact cu fostii si potentialii clienti, sa le prezinte oferta hotelului in cazul tau.

| IndescribableChild a răspuns:

Coordonarea, conducerea si imbunatatirea activitatii echipei de vanzari.
Imbunatatirea imaginii firmei prin schimbarea comportamentului / atitudinii intregii echipe de vanzari prin motivare si dezvoltare profesionala aferenta.
Gasirea clientilor noi care apar pe piata.
Monitorizarea vanzarilor si a incasarilor, imbunatatirea calitatii produselor pentru a nu pierde clienti din aceasta cauza.
Intocmirea la timp a diferitelor rapoarte.
Selectarea noilor candidati pe diferite posturi din companie.

| mihaela31 a răspuns:

Principalele atributii in Departamentul Vanzari:

- Realizarea interfetei firmei cu clientii – prezentarea fimei, punctarea avantajelelor competitive, detalierea ofertei ( = sustinerea echipei de vanzari pentru realizarea obiectivelor companiei);
- Reprezentarea companiei la intalniri de promovare.
- Planificarea activitatilor de vanzare, intocmire baze de date clienti (control permanent);
- Organizarea activitatii Departamentului Vanzari
- Colaborarea cu responsabilul de marketing pentru identificarea unei strategii de atragere a noilor clienti si cand e cazul de intretinere a relatilor cu cei existenti;
- Intocmirea rapoartelor saptamanale de activitate incluzand si detalierile vizitelor la clienti ( munca de teren), situatia derularii contractelor, respectand cerintele companiei;
- Prospectarea pietii în scopul găsirii de noi clienti;
- Mentinerea unei relatii profesionale stranse cu clientii astfel incat acestia sa ramana loiali produselor si serviciilor companiei.
- Intelegerea completa a nevoilor clientilor si asigurarea suportului necesar pana la solutionarea acestora;
- Cresterea portofoliului de clienti si urmarirea fidelizarii clientilor existenti;
- Gasirea rapida a celor mai eficiente solutii pentru problemele intervenite pe parcursul derularii vanzarii, precum si a problemelor intervenite post vanzare;
- Culegerea si prelucrarea informatiilor despre pietele zonale si concurenta;
- Elaborarea strategiilor / planurilor de vanzari (in concordanta cu strategia si viziunea companiei) cu echipa de vazari pentru cresterea vanzarilor prin intermediul promotiilor initiate de importator sau de Auto Roma;
- Monitorizarea programelor de marketing stabilite pentru realizarea obiectivelor de vanzari in concordanta cu bugetul stabilit.
- Atingerea targetului.