Sa fim seriosi, nu mai sunt anii '90- 2000ish! Acum doar puturosii spun ca nu au unde sa munceasca, efectiv ai nevoie doar de un telefon / pc si daca perseverezi iti gasesti un loc de munca. Desigur exclud persoanele cu handicap sau bolnavi psihic sau fizic. Dar iti zic eu ca 99% dintre astia care se vaita ca nu gasesc un loc de munca sunt puturosi sau au doar 8 clase si vor salariu de 1k€ pe luna. Laso naiba sunt studenti la facultate care au job chiar si single mums care au job. Daca ar fi dupa mine eu as vota interzicerea ajutorului social si ala de lemne si mancare. Doar oamenii bolnavi sa primeasca ajutor social si de incalzire. Daca esti barbat in toata firea si stai pe ajutor ca " nu ai unde sa lucrezi" esti un puturos.
Sa nu exageram, unii chiar au întârziere mintala severa mai ales dacă provin din părinți care nu au fost la scoala si au mai avut și boli
Psihoza cronica,schizofrenia,tulburarea antisocială. Nu toate discriminează oamenii cu probleme psihice,cei cu probleme psihice au același drept ca ceilalți dar sunt stigmatizați de societate,de colegii de breaslă,tot se simte acolo o discriminare,o stigmatizare! Chiar și cei cu depresii cronice nu sunt văzuti bine in societate. Fizic daca ai ceva grav nu te angajează,fiindcă nu ai capacitate de munca. Depinde de la caz la caz, sunt oameni cu schizofrenie care funcționează în societate ca cei normali cu tratament răspund destul de bine. Mai e și autismul, și cei cu aceasta problema sunt discriminați in societate, dar nu la angajare, in ideea că nu sunt lăsați să se integreze de către cei "sănătoși"
Dacă ai ADHD și pe lângă asta o forma de autism de asemenea am auzit ca foarte greu te angajează pana si la muncile de jos unii considerând ca e mai grav dacă ai aceste doua afecțiuni decât dacă ai întârziere mintala ușoară! Dar pana la urma de ce?
Nu te poate angaja nimeni daca ai urmatoarele boli:
- forme grave si accentuate de epilepsie
- SIDA
- Cancer in metastaza
- Paralizie
- Dementa
- Alzhaimer