| cristiansonix a întrebat:

Hey all m-am hotarat sa nu mai pierd vremea. asa ca am invatat HTML si HTML5(o versiune mai noua cu cateva chestii adaugate)
. Iar acum incerc c++ vreau un site... cu toate lucrurile explicate
Adica ce face int si cand se pune.
Ce face bool si restul.
FUNDA.FUNDA.FUNDA. FUNDA

Răspuns Câştigător
| Danzell a răspuns:

Bool e de la boolean
are decat 2 stari. True sau False

int vine de la integer si reprezinta un numar de diverse lungimi reprezentand date de ex:
byte, halfword, word, longword, double word, etc.
pot fi signed (numere de la -x-1 la x)
sau unsigned, (de la 0 la -(-x-1)+x )

De exemplu:
byte. sau octet.

signed byte are valori intre -128 si 127
unsigned byte are valori intre 0 si 255

daca faci calculul o sa oto iasa la fel si pentru celelalte tipuri
http://en.wikipedia.org/wiki/Integer_%28computer_science%29

si ca site de referinta poti incerca codeacademy.com, desi nu cred ca are C++ e un site bun de bagat la bookmarkuri

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pfff metoda ta de a invata programare e total gresita si nu va duce la absolut nimic profesionist in final. asa de hobby poate

http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/

| Danzell a răspuns (pentru suntserios):

Daca te referi la invatat pe cont propriu, da e mult mai greu. asta e general valabila. nimic nou.

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru Danzell):

Nu ma refer la invatat pe cont proriu pentru ca asta e singura varianta in programare... ma refer la cum se apuca de invatat. Programarea nu se invata aruncandu te cu capul inainte in sintaxa unui limbaj

| Narcis2007 a răspuns:

Www.codecademy.com e foarte util

| Narcis2007 a răspuns (pentru suntserios):

Si cum ar trebui sa invatam prgramare?

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru Narcis2007):

Primul lucru sunt bazele, ideal ar fi bazele functionarii unui calculator apoi bazele functionarii nu-i calculator. Inainte sa incepi sa inveti un limbaj de programare trebuie sa inveti logica din spatele acestuia si anul lucrul pe biti, scheme logice, pseudocod, structuri de date si control. Odata ce aceste lucruri sunt clare apoi incepi sa le pui in practica folosind un limbaj de progamare