Asa, vezi. A fost nevoie de sase schimburi de replici ca sa scot de la tine cuvintele "laptop" si "garantie".
Daca spuneai asa din prima, ti-as fi putut spune ca in general service-urile nu se apuca sa faca expeditii de colete externe, si in niciun caz nu o fac gratuit. Plus ca este nevoie sa se si asigure coletul, etc. Plus ca daca laptopul este deteriorat pe perioada unui transport nu poti sa stii a cui e vina: a ta, a service-ului sau a curierului. Apar tot felul de complicatii pe care service-ul vrea sa le evite.
Evident că se poate. Un service are o adresă, este o firmă (teoretic) și are o persoană de contact.
Am sunat si nu se poate din pacate, doar in Romania si asa garantia e doar pentru un an
Păi nu ai fost foarte explicit. Eu am înțeles că vrei să trimiți un colet pe adresa unui service.
Ce vrei mai exact să faci?
Asta si vreau sa spun, vreau sa trimit daca se strica din Germania la depanero
În continuare nu ești deloc explicit, parcă vrei să faci economie de cuvinte.
Ce vrei să trimiți, și în ce scop? Dă și tu mai multe detalii.
Din întrebarea ta nu am putut înțelege decât că vrei să trimiți un colet la o adresă. Atât și nimic mai mult.
Man daca am sa fiu in Germania si se strica un laptop si am garantia in Romania si vreau sa-l trimit la depanero ce fac?
Daca e garantie internationala reala poti sa mergi cu el la service in Germania, nu e nevoie sa-l trimiti in Romania
SeptemberSweetDisaster întreabă:
Cazaux_Dominic_1994 întreabă:
all3ss1o întreabă:
User20121610 întreabă:
roby223 întreabă:
Catalin979 întreabă: