Păi mi se pare logic să nu faci un joc open world, dintr-o bucată. Gândește-te cum ar fi procesată toată textura hărții, plus ce se află pe ea. Oricum au evoluat foarte mult și programatorii au găsit o soluție, gen să se încarce doar cât poate fi observat, cu o textură mult mai slabă la distanță mai mare. Și nici așa, multe calculatoare de mii de euro, nu duc grafica în jocuri open world pe setări ultra. Se vede frumos, într-adevăr. Dar câți fps mai poți obține în modul acesta? Nu suficienți uneori.
Nu, pe vremea aceea se facea toata mapa intr-un program si dupa se impartea pentru a economisii ram. Era ceva de genul ca faceai o parte mare din mapa, cand aveai memoria ram aproape la minim ascundeai 70% din harta si continuai sa o termini. Dupa ce era gata mapa vedeai ca nu ai putere destula ca sa o exportezi toata odata, asa ca o taiau in bucati.
La moment nu sunt calculatoare asa puternice ca sa suporte asa cantitati mari de memorie, si asa jocurile cer multe resurse, daca se va incarca toata mapa si ar functiona toata o data, nu ai putea face nimic, procesorul nu va reusi sa execute toate comenzile o data, si asa unele calculatoare merge incet jocurile cu toate ca se incarca pe bucati, dapai sa se incarce toata o data?