| MariusDB a întrebat:


Sunt student la Facultatea de Inginerie a Instalatiilor, as vrea sa stiu (de la oameni din domeniu, adica ingineri, nu persoane care isi dau doar cu parerea), cam cat de grea e meseria de inginer in instalatii (aici ma refer mai mult la proiectare, nu la executie) si cat de mare poate fi salariul unui inginer instalator. Ultima intrebare vine din pricina faptului ca am citit pe diverse forumuri despre salariile din Romania, ce am descoperit acolo m-a lasat masca, nu cred ca e posibil sa fii inginer instalator si sa ai salariul doar 2000 de lei, ca incepator mi se pare ok salariul asta, dar pentru unul cu ceva experienta mi se pare exagerat de putin. Daca vii cu raspuns gen "sunt destui bani pentru un inginer instalator" nu o sa ma ajuti cu nimic, la asemenea salariu nu cred ca se mai merita sa faci o facultate, gasesti si fara facultate job-uri cu un salariu asemanator.

Răspuns Câştigător
| sierra1 a răspuns:

Dacă ești student deja, nu îți mai pui intrebarea cât câștigi după ce termini facultatea. Te concentrezi să termini o cu bine. Dacă sunt oameni cu studii superioare ce sunt plătiți cu 2000 lei, îți confirm și eu: da, sunt mulțl. Fruntea sus!

3 răspunsuri:
| MariusDB explică (pentru sierra1):

Multumesc pentru raspuns(sfat)! ^_^

| sierra1 a răspuns (pentru MariusDB):

Să fii iubit!

| andreea567890123 a răspuns:

Până la urmă ce ai mai făcut