| GennJayJay10 a întrebat:

acum cateva zile mi-am reinoit contractul vechi de la Telekom si am marit viteza la net dar am aceeasi problema cu el la fel ca si in contractul precedent adica imi scade viteza la net intre orele 17:30 si 23:30 si nu stiu de ce nu pot vedea nici macar un video de 144p in intervalul asta de timp dupa sau inainte de orele astea merge la 4k fara probleme. Care stie de ca face asa si cum sa rezolv si eu problema asta fiindca nu merge corect exact cand am eu nevoie de el?

4 răspunsuri:
| Gizăz a răspuns:

În ce oraş stai? Întreb pentru că abonamentele alea se fac numai dacă nu ai alternativă. Telekom e un rahat. Nu ai alte firme prin oraş?

| Rockat a răspuns:

Probabil că stai destul de departe releu. Mai e și problema că acesta este intervalul de vârf perioadă în care este multă lume conectată la rețea, ceea ce o să-i scadă performanța până se eliberează rețeaua.

| GennJayJay10 explică (pentru Gizăz):

Din pacate da e singura alternativa.

| GennJayJay10 explică (pentru Rockat):

Chestia e ca releul este la 500m de mine deci nu cred ca distanta ar fi o problema dar partea ca imi tot scade vine de la ei am mai avut problema si inainte am chemat pe cineva de la ei si am mers corect o prioada buna de timp.