Nu poti sa reziliezi timp de doi ani contractul, si daca reziliezi platesti o gramada de bani asta este politica lor, tu trebuia sa astepti te ai grabit, acum doi ani asa stai.
Nu esti obligat sa stai, asta e o vrajeala abuziva si ilegala introdusa in contracte.
Poti sa faci cerere de reziliere prin care sa invoci motivul de nefunctionalitate tehnica, nu poti plati un serviciu de care nu beneficiezi. Dupa ce faci cererea, argumentata cum am zis eu, daca te lovesti de refuz, le spui ca vei face reclamatie la ANPC pe acest motiv. Daca tot nu vor, mergi mai departe si faci reclamatia in care precizezi motivul si incercarea amiabila de a rezolva problema.
In 90% din cazuri ai castig de cauza, acum eu nu pot sa iti spun exact, nu cunosc toate detaliile si daca merge cu adevarat prost.
A 2-a metoda legala este achitarea ofertei de care ai beneficiat pana in momentul de fata, de exemplu daca ai avut 3 luni gratis, achiti acele 3 luni integral si apoi ai dreptul legal sa reziliezi, este o lege in acest sens.
Sau un alt exemplu e daca ai primit echipament gratuit (telefon), achiti integral echipamentul si ai dreptul la reziliere.
Daca ai facut abonamentul online, ai dreptul la reziliere 14 zile de la data instalarii/activarii, fara sa invoci un motiv anume.
Suna la relatii cu clientii telekom. De acolo vei afla cel mai bine care este procedura si daca trebuie sa platesti vreo clauza. In cazul in care cer bani destui de multi, ameninta-i cu ANPC-ul.
La unele se poate, la altele nu, ia legatura cu relatii cu clientii.