Semicursiera? a zis ca trebuie sa fie rezistenta.Deci aia nu se potriveste din start.
Ce drum ai de mers cu ea nashu40?
Classic sau cu schimbator? cu schimbator si iti zic de ce:
Poti mentine acelasi ritm fara sa obosesti.
In oras e mult mai flexibila in sensul ca pornesti mult repede(in viteze mici)
Un schimbator nu e greu de ingrijit doar sa ai grija sa fie cablurile destul de (stranse cam odata la 6 luni) si in caz ca se rup(nu mi s-a intamplat in 10 ani) iti cumperi altele.(vreo 3 lei unul)
Cea mai deasa problema la schimbator este ca se intind cablurile cand oamenii trec de pe 1 fata 1 spate pe 7 spate direct Cand trecerea normal vine asa:
1-2spate 1 fata
3-4spate 2 fata
5-6-7spate 3 fata
Daca ai de mers si pe drumuri gen:
Pietris-Pamant(tara) O sa vrei sa iti iei o bicicleta de XC sau CrossCountry
(frane pe disc,perem dublu,suspensii,cauciucuri late)
Daca ai de mers numai pe drum drept asfaltat si in oras O cursiera sau o semicursiera e ok.(frane pe saboti, fara suspensii, perem simplu sau dublu, cauciuc ingust)
Ambele au schimbator si in privinta portbagajului foloseste un rucsac, si eu duc de multe ori cate 20 kg in el si nu se simte daca sta mulat.
Iti trebuie o bicicleta sport MTB; cu schimbator shimano, frane pe discuri si amortizoare fata spate.
In orasul meu am gasit valoarea unei astfel de bicicleta de 850 lei. sau 750 doar cu disc de frana pe fata, dar se poate atasa si pe spate.
Poti gasi si o astfel de bicicleta la o valoare de 650 (dar nu stiu ce calitate are)
Porpagaj nu iti sugerez mai ales in zone cu caini, deoarece o sati muste din geanta. Cel mai bine un rusac.
Ms pentru raspunsuri!
xtreme95, am doua variante de drum : pe sosea,dar si pe drum de tara, foarte prost si de aceea doream sa stiu mai mult daca o bicicleta cu schimbator e mai sensibila sau se poate strica mai usor pe asemenea drumuri, pentru ca am vazut una care sa-mi placa (nu mai stiu cum se numea) care parea solida la cadru fata de altele, cu schimbator, portbagaj si cel mai important - cauciucuri late, care mie personal imi inspira incredere.
Cross Country este cel mai intalnit stil in mountain biking, definit prin terenul pe care acesta se practica. Cursele XC se tin pe poteci dificile de padure sau pe drumuri forestiere neintretinute, care au si pasaje dificile (si schimbatoarele nu au nici pe dracu). De obicei bicicletele pentru XC au suspensii doar pe fata (hardtail) si sunt relativ usoare.
Un mic sfat: evit portbagajele si foloseste un ghiozdan mulat pentru ca portbagajul la o curba te incurca foarte mult si iti incetineste reactiile.
Dai pe google Cross Country bike la poze si fa-ti o idee.
ancuta20 întreabă: