Program de funcționare al instituției: luni - joi: 08:00 - 16:30 / vineri: 08:00 - 14:00
Serviciul Produse si Servicii Alimentare si Nealimentare: 021.307.67.62
Serviciul Produse si Servicii Financiare: 021.307.67.92
Serviciul Armonizare Europeana si Parteneriat: 021.307.67.70
Directia Economica si Resurse Umane: 021.307.67.88
Compartimentul Resurse Umane: 021.316.74.84
Relaţii cu publicul
Telefon: 0219551
Registratura
Telefon: 021.307.67.84
Program de lucru: luni, marti, joi si vineri: 08:30 - 16:30 / miercuri: 08:30 - 18:30
Relații cu presa/mass-media: Monica Pretorian
Telefon: 021.307.67.53
Fax: 021.314.34.62
e-mail: biroupresa@anpc.ro
Date de contact DMPPPPK ( Directia Metale Pretioase, Pietre Pretioase si Proces Kimberley)
Adresa: Strada Fabrica de chibrituri nr 30, intrarea 3 (prin strada Miculescu), sector 5, Bucuresti
Tel/fax 021 318 46 35
Date de contact Laboratorul pentru analiza calitatii vinurilor si bauturilor alcoolice
Adresa: Strada General Berthelot nr. 24, cladirea corp A, sector 1, Bucuresti
Tel/fax: 021/312.67.59
e-mail: daniela. potmischil@gmail.com
Cabinet Presedinte ANPC
Tel: 021.312.12.75
Fax: 021.314.34.62
Programare audienţe
Telefon: 0213076772 (vezi procedura audienţă)
Sesizari si reclamatii
Primirea sesizărilor şi reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Regionale/Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoară activitatea operatorul economic reclamat.
Pentru a depune o sesizare/reclamaţie vă rugăm să accesaţi link-ul INFO Reclamaţii unde veţi putea consulta procedura de depunere a reclamatiilor şi coordonatele de contact ale Comisariatelor Regionale si Judetene pentru Protectia Consumatorilor.
Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.
Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE.
Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal.
Reclamaţia/sesizarea dumneavoastră se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţa, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.
Reclamaţiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de către comisarii din cadrul Comisariatelor Judeţene trebuie să îndeplineasca condiţiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se clasează din lipsa de informaţii.
Ti-am dat toate numerele de telefon de la ei, unde poti sa suni si sa faci o reclamatie. Daca vrei sa faci o reclamatie in format digital ( online ) poti face pe site-ul urmator : http://reclamatii.anpc.ro
Faci o reclamație scrisă, unde îți expui nemulțumirea, folosind un limbaj decent, nu injurios, reclamație pe care o depui la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (trebuie să existe și în județul tău). Vei primi acasă, în câteva săptămâni, un răspuns în scris, din partea lor. De aceea numele/adresa ta trebuie să fie reale.
Nu trebuie să le dovedești nimic, tu spui ce ai văzut pe rafturile magazinului. Oricum, ei vor cerceta totul, nu doar termenul de expirare al alimentelor.
Însă, dacă ai avertizat vânzătorul, deci i-ai spus despre intențiile tale, s-ar putea să își fi retras marfa expirată...
Nu ai ce sa fci, in Romania nu i ti da dreptate nimeni, mori cu dreptatea in brate, smecherii o duc bine, daca le faci ălora de la magazin reclamatie si te stiu ei, i ti faci dusmani, după aceea numai calci in magazinul lor, poate te si bate. Răzbunarea e arma prostului, si vorba lui floresdemayo, ăia sigur au retras marfa expirată, si tu vei pica de fraier/ă daca faci plîngere ca nu exista dovezi, poate te pun ăia de la opc sa plătesti amendă pentru alarma falsă, ai băut suc expirat, si ce, ai murit? Nu, te ai c@cat putin in pantaloni si gata, ti ai revenit, numai cumperi din magazinul acela daca stii ca marfa e veche. Ce varsta ai? Esti fată sau băiat.