| BluPvP a întrebat:

Fratilor ma joc si eu un Metin si ma bat toti crying ce pot face sa nu mi fiu asa praf Spuneti-mi ce trebuie pe fiecare item vreau ceva universal bonusurile sunt cam asa semi-om 15 sageti, pumnal 15 magie 15 si tot asa pv max 3k Dati-mi exemplu cum sa le pun pe fiecare adica Scut: De ex : pv str semi-om pv nu intra decat pe itemele normal papuci, colier, bratara si armura

Răspuns Câştigător
| CeMaiFaci a răspuns:

Armele:
-sabia luna plina(lvl 30) cu o medie cat mai mare este perfecta in pvm pana la arma de 75
-sabia de batalie(lvl 65) este perfecta ca arma de pvp deoarece dmg-ul skillurilor unui sura arme vine de la valoarea atacului armei care ii sta in mana
-sabia otravita(lvl 75) cu o medie cat mai mare este perfecta pentru lvl

Bonusuri arma pvp:
-sansa de patrunzatoare, obligatorie pe arma de duel a unui sura arme
-inteligenta
-sansa de otravire
-viteza farmec
-bonus la semi-oameni
-sansa de critica

Bonusuri arma pvm:
-bonus la vampiri
-sansa de critica
-bonus la vampiri/orci/esoterici(depinde unde luptam)
-inteligenta/vitalitate/dexteritate/tarie(toate sunt bine-venite)
-bonus semi-oameni/diavoli(pentru grota)

Pietre arme:
PVM: setul standard
-piatra monstrilor
-piatra lovitura-fatala
-piatra patrunderii

PVP: (arma mixta)
-piatra anti sura
-piatra anti razboinici
-piatra anti ninja
(ignoram samanii datorita numarului lor mic)

PVP: (contra unei singure clase)
-piatra anti rasa
-piatra patrunderii
-piatra reintoarcerii

Armuri: la inceput avand armura vrajita si teama, armura nu va fi principalul nostru punct de interes
-initial o armura de 42+7 cu o poate fi tinuta lejer pana la 61 unde facem o platosa pentru suflet +6
-la lvl 66 avem nevoie de o platosa magica care fiind ultima armura din joc trebuie facuta obligatoriu +7/8

Bonusuri armuri:
-sansa de a bloca un atac corporal
-paguba absorbita de pv
-bonus de pv
-aparare sabie
-aparare 2 maini
-aparare pumnal
-rezistenta sageti
-rezstenta foc/fulger
-rezistenta magie

Pietre armurisadde evitat vitalitatea deoarece este mai mult sau mai putin nefolositoare)
-piatra protectiei
-piatra grabei
-piatra eschivei
-piatra pitularii(doar pentru grota in cazul in care ducem lipsa de bonusurile pentru sageti care vor fi sugerate pentru echipamentele de mai jos, in rest de evitat)

Cerceii:
-la inceput sunt foarte folositori cei de abanos
-pe parcursul jocului trebuie sa facem cat mai repede cu putinta niste cercei lacrima +8/9
pe ei este foarte important sa regasim in functie de oponent

Bonusuri cercei:
-bonus la vampiri
-semi-oameni
-viteza de miscare
-aparare sabie
-aparare pumnal
-aparare 2 maini
-sansa de a evita atacul cu sageti(foarte buna in DT)

Bratarile:
-nu trebuie sa ne complicam prea mult la acest capitol la lvl mic ne descurcam cu una de argint +9
-la lvl 54 o schimbam cu una lacrima pentru pvp sau una de cristal pentru pvm, ambele facute cat mai mari cu putinta

Bonusuri pentru bratara lacrima
-bonus la semi-oameni
-bonus de pv
-sansa la patrunzatoare
-rezistenta magie

Bonusuri pe bratara de cristal:
-bonus de pv
-bonus la vampiri
-sansa de critica
-sansa de patrunzatoare
-paguba absorbita de pv

Colierele:
-la lvl mic este ok unul de perle
-o data cu lvl-ul avem nevoie de alte coliere, unul lacrima, care este printre cele mai importante iteme de pvp ale unui sura arme si un colier de ametist.

Bonusuri colier lacrima(pvp):
-sansa la critica
-bonus de pv
-aparare sabie
-aparare pumnal
-aparare 2 maini
-rezistenta sageti

Bonusuri colier de ametist(pvm):
-bonus de pv
-rezistenta sageti(importanta in DT)
-bonus exp
-sansa la critica

Coif:
-la inceput trebuie obligatoriu unul de lvl 21 +9
-pe parcursul jocului trebuie sa incercam sa facem unul de lvl 41 +9

Bonusuri coif pvm:
-regenerare pv
-sansa de otravire
-sansa de a evita atacul cu sageti(buna in DT)
-viteza de atac
-bonus la vampiri

Bonusuri coif pvp:
-sansa de otravire
-rezistenta magie
-bonus la semi-oameni

Scutul: ideal ar fi sa avem cate un scut pentru fiecare clasa dar de preferat ca unul din ele sa fie bonusat pvm:

Bonusuri scut pvp:
-bonus la semi-oameni
-imun, pentru clasele care dau necunostinta
-inteligenta

Bonusuri scut pvm:
-inteligenta
-bonus exp
-sansa de a evita atacul corporal
-bonus la vampiri

Papuci: doar doua perechi de papuci din joc trebuie sa ne intereseze
-cizmele de piele(lvl 29) au ca bonus standard rezistenta la sageti care ne va ajuta mult in DT
-papucii phoenix (lvl 55) cu bonusul de a evita atacul corporal
-ambele perechi au caracter pvm

Bonusuri papuci:
-sansa de a evita atacul cu sageti
-rezistenta sageti(pentru cei de 55)
-bonus de pv
-bonus xp
(pentru pvp le schimbam cu bonusurile standard de pvp:aparare sabie/2 maini/pumnal)

Mai sus am specificat bonusurile folositoare pe diferite echipamente, nu am dat bonusurile maxime deoarece ar fi cam fantezist sa si intre, trebuie sa ramanem realisti.

Sfaturi personale:
-in duel incercati sa tineti adversarul aproape, sa nu renuntati la avantajul loviturii de arma
-folositi lovitura degetului doar dupa ce ati prins adversarul in combo pentru a il tine pe loc
-incercati sa evitati conflictele la lvl mic deoarece nu veti iesi invingator

10 răspunsuri:
| V1sL0w a răspuns:

Depinde ce caracter esti.

Daca esti ninja: DEX
Daca esti sura: INT
Daca esti razboinic: STR

Scut: Semi om, (DEX/INT/STR), Imun necunostinta, Daca se poate nu neaparat si Sansa blocare.

Papuci: PV, Critic, Sabie, Pumnal, daca se poate si 2 maini.

Cercei: Semi om, Pumnal, sabie, 2 maini

Colier: Sabie, pumnal, 2 maini,critic, PV

Coif: Rez. magie, Semi om, Daca se poate si Rez. foc.

Armura: Pv, pumnal, sabie, 2maini.

Arma: Critic,Semi om, patrunzator daca se poate, si (INT, DEX, STR) In functie ce caracter esti.

Sper ca te-am ajutat. Funda? happy

| CeMaiFaci a răspuns:

Pai frate mai intai spune ce caracter ai si dupa rezolvam imd k

| BluPvP explică (pentru CeMaiFaci):

Sura

| BluPvP explică (pentru CeMaiFaci):

Sura sunt

| TheLoneWolf a răspuns:

Set unviersal te ajuta doar la waruri sa batai masive, la pvp(player vs player) imti trebuie:casca(semiom+magie maxim)scut(imun+samiom+str pentru warr, dex pentru ninja, int pentru saman sau sura+blocare sau reflectare atac corporal)bratara(full pv+magie+samiom+patrundere)arma(semiom+ctirica+patrundere+int, str sau dex depinde de caracter+viteza vrajii asta e optionala)armura(full pv+50 atac+aparari sabie pumnal sageti 2 maini clopot evantai)papuci(full pv+critic+aparari)colier(full pv+critic+aparari)cercei(semiom+otrava+aparari)bft la bonusat

| V1sL0w a răspuns:

Atunci pe: Scut. INTeligenta
:arma: Inteligenta

Imi poti da funda?; o3

| BluPvP explică (pentru V1sL0w):

Spune-mi concret pe toate iteme de sura ce imi trebuie sa fac un set universal te rog mult si ai funda din partea mea

| V1sL0w a răspuns (pentru BluPvP):

Ce scrie mai sus primul raspuns.
Dar la arma si scut pui Inteligenta si restul big grin

| CeMaiFaci a răspuns:

SURA Magie Neagră (PVP)

Considerat cel mai bun caracter în duel!
Primul lucru de pus la punct este statusul, fără un build adecvat nu veți reuși nimic în dueluri. Statusul de bază este raportul INT:VIT 2:1, dacă aveți iteme cu Pv [Peste 500] puteți merge cu un raport care tinde spre finalizarea INT-ului cât mai devreme [90 Puncte], de ex INT:VIT 5:1.

De ce INT si VIT?
INT-ul este vital unui sura (mai ales celui pe magie neagră, vrăjile cer foarte mult pm), INT-ul ne dă PM [Bara albastra] automat și regenerare PM, pe lângă asta INT îmbunătățește apărarea magică [veți lua mai puțin damage de la adversari care folosesc atacuri magice, ex: șhaman sau chiar un alt sura] și atacul magic [toate skillurile noastre își iau forța din INT => damage mare] 1INT=20pm +Atac & apărare magică
VIT-ul reprezintă forța vitală, fără aceasta, nu vom avea pv mult și apărare.Fiecare caracter necesită VIT. 1VIT=40 pv&1 apărare

Acum că aveam un status "ca la carte" trebuie să ne ocupăm de skilluri [competențele, vrăjile, puterile, cum preferați să le numiți]
Să le analizăm intâi:

Spiritul Flăcării: Damage la M1 cu o arma intermediara ~500, dar continu, precum consumul de pm. Recomand Masterul #1.

Protecția Întunecată:Reducere daunele cu x%, la G1 reduce aproape jumate din daune + ne da niste aparare, utila si in pvm, dar in pvp contra caracterelor care dau damage fizic mare [ex. Razboinic Corporal] este o adevarata salvare.Recomand Masterul #2

Sfera Intunecata: Damage mare precum si timpul sau de incarcare [24 secunde], dat fiind faptul ca avem de ales intre Sfera inunecata si Lovitura Spiritului [Vedeti mai jos descrierea] recomand Sfera Intunecata Masterul #4.Aici vorbim de levele mari, si nu o sa avem timp/Pv ca sa dam de mai multe ori Lovitura Spiritului, mai bine dam un damage mare ca sa incercam sa doboram adversarul repede ca sa nu ne doboare el primul decat sa asteptam incarcarea skillurilor.Masterul #3

Lovitura Întunecată: Damage mediu dar timp de încărcare foarte scurt [7 secunde], datorită timpului de încarcare extrem de scur recomand Master #4.

Lovitura Spiritului: Damage mic iar timp de incarcare mediu [12 Sec.], cum am spus mai sus, deja vorbim de level mare si vom avea Lovitura Intunecata cel putin G1.Masterul #5.

Lovitura Focului:Timp de incarcare mediu [12 sec.] dar fiind faptul ca nu e nici cel mai puternic skill nici cel mai rapid si care nu este only pvp recomand #6 [Daca ajungeti pana aici, acesta este un ghid full pvp deci cam greu...]

Bonusuri: Bonusul suprem este pv, pv=rezistam mai mult, mai dam 2-3 ori cu spiritu si cu Lovitura Intunecata.Viteza farmecului iar este un bonus vital, faceti imposibilul ca sa aveti 20% pe armura si un colier bun.Critic si Patrundere sunt intodeauna bine venite, numa sa le aveti.Cam astea sunt cele importante.Bonusul semi-om iarasi este util in pvp.

Pietre pe arma, 2 Sloturi: Pietrele impotriva caracter [de preferat anti-razboinic +4] si Reintoarcerii +4.
3 Sloturi:Reintoarcerii +4, Anti-razboinic +4 si aici avem de ales:Anti-Sura +4 sau Critic +4 [cine se simte norocos, sau are in total 20% critic va pune critic, iar cine nu are, sau doar nu vrea sa se lase pe mana sortii va pune anti-sura.]



Bonusurile mai importante:
Pe arma:Impotriva semi-oamenilor, Viteza farmecului. Daca le aveti pe astea doua maximizate nu veti avea probleme, celelalte bonusuri sunt minore si nu are rost sa bagam atatia bani doar in arma.Desigur daca buzunarul va permite asta, jos palaria, intodeauna ce este in + este binevenit.

Pe armura: Sansa x% de a reflecta atacul corporal, Pv [Peste 500, caci 100/200/300 nu isi fac simtita prezenta] si iarasi viteza farmecului.

Pe accesorii: Pv-ul joaca un rol esential in duel, cu cat aveti mai mult pv cu atat rezistati mai mult [sa zicem inca 10 secunde] asta inseamna foarte mult, spiritul loveste inca de vreo 2-3 ori.Critic iarasi este un bonus important, daca reusiti sa scoateti 15% va asigur ca, desi pare o sansa mic, veti prinde foarte des critic.Astea 2 ajung, celelalte bonusuri sunt secundare, unele dintre ele chiar foarte utile dar nu esentiale.

Pietrele:

Pe arma[2 sloturi], daca ati urmat bonusurile putem sa nu mai punem Reintoarcerii +4, caci o sa avem deja peste 150 Viteza farmecului [Cu un colier bun, desigur].Ne ramane doar Anti-Caracter [De preferat, Sura si Razboinic +4]

Pe arma [3 sloturi], aici Reintoarcerii +4 este de prisos, deja vorbim de level mai mare si avem nevoie sa scoatem 200+ viteza farmecului, pentru ca nimeni nu asteapta ca tie sa ti se reincarce skillurile.Si tot asa, Anti-Razboinic +4 si Anti-Sura +4. Daca cunoasteti shamani healeri care au 4 G-uri, mai bine puneti Anti-Shaman +4, in loc de Anti-Razboinic.

Pe armura [2 sloturi]:Grabei +3/4 nu trebuie sa lipseasca niciodata,caci intr-un duel nu veti sta pe loc asteptand sa vi se reincarce vrajile,ci va veti juca cu adversarul, veti alerga intr-un mod random, sa nu lasati ca adversarul sa va ghiceasca, intodeauna trebuie sa imporvizati, asta e cheia succesului.Si o eschivei +3/4 va va permite, in caz ca sunteti prinsi, sa scutiti 2-3 lovituri, ceea ce la un corporal ar insemna sa scutiti 600 Damage in total.

Pe armura [3 sloturi]:Cele 2 pietre mentionare mai sus + o protectiei +3/4,asa cand veti fi prinsi, nu numa ca veti scuti ceva damage, si il veti reduce.


Obiectele, pana in lv 60+:La inceput este buna o platosa ghininon +8/9 cu prot +2/3,o puteti tine linistit pana la lv 42, unde vine mistica +7/8/9 pietrata calumea [Grabei si eschivei]. Mistica o puteti tine pana la lv 61, de acolo apar armurile care chiar merita.Arma,pana la lv 30 este buna oricare, doar la +6/7.De acolo, faceti rost de un fms +0 cu competenta

| CeMaiFaci a răspuns:

Ghid Sura Arme-Avansati

Sura arme magice, poate cea mai buna clasa pvm, este un caracter relativ usor de jucat deoarece creste in lvl foarte usor si cu un echipament bun devine decent si in pvp insa niciodata excelent.
Pentru inceput trebuie sa fiti constienti ca la nivele mici va fi dezamagitor, nu va excela nici in pvm si cu atat mai putin in pvp.
Este foarte important sa aveti rabdare cu acest caracter si veti fi recompensati din plin la nivele mari.

Skillurile

Taisul vrajit:Acest skill este atat apararea cat si atacul acestui caracter.
-mareste considerabil valoarea atacului(la P cu 90 int +535)
-un anumit procent din paguba se va adauga la pv(12% la nivelul de maestru perfect)
-mareste valoarea atacului skillurilor(vartejul si pocnitul)
-nu are timp de incarcare, poate fi activat si oprit dupa bunul plac al jucatorului
-pentru fiecare punct de inteligenta primeste aproape 4 puncte de atac

Lovitura Degetului: Skillul cu cel mai mare dmg
-dmg mare
-sansa ca atacul sa fie patrunzator
-zona de actiune destul de mare
-inteligenta creste valoarea atacului nu si sansa de patrunzatoare

Vartejul Dragonului:
-raza mare de actiune
-nu poate fi ratat
-nu are nevoie de o tinta pentru a fi executat
-pagube medii
-inteligenta ii creste valoarea atacului

Armura vrajita:
-creste apararea(aproximativ 150 la P)
-primeste aproape un pct de aparare pentru fiecare punct de inteligenta adaugat
-o partea din paguba va fi reflectata
-inteligenta creste procentul din paguba reflectat

Teama:poate cel mai bun skill pvm din joc
-Scade atacul fizic(37% la nivelul de maestru perfect)
-in cazul in care esti mai mare sau egal cu un monstru agresiv acesta nu te ataca cat timp teama este activata
(exceptie fac bossii si capcaunul berserker, cel din urma posibil sa fie bug)
-creste sansa ca atacul inamic sa esueze
-este inutila in pvp cu exceptia atacurilor fizice(de arma)

Risipirea magiei:
-inlatura skillurile de ajutorare ale oponentilor
-inutila in pvm
-atac de la distanta
-poate fi ratata doar din cauza necunostintei
-inutila pe ninja
-nu poate anula spiritul flacarii
-skill afectat de inteligenta

Constructia:

Aici sunt numeroase discutii deoarece sunt o multime de moduri in care poate fi construit.
Statusul:
Sura arme are nevoie de int, vit, dex si str:
inteligenta:
-creste atacul magic
-creste apararea magica
-influentreaza majoritatea skillurilor
-primim 20 PM pentru fiecare punct pus pe INT
vitalitatea:
-primim 40 pv pentru fiecare punct pus pe vit
-cate un punct de aparare pentru fiecare punct pus pe vit
dexteritatea:
-creste valoarea eschivei(pentru fiecare 3 puncte primim 1% eschiva)
-creste pagubele inferioare
-scade valoarea pagubelor primite cu un procent egal cu eschiva
Taria(str):
-creste valoarea atacului cu 1-2 unitati pentru fiecare punct pus pe str
-creste atacul magic

Recomand sa mergeti cu 2 int:1vit pana ajungem cu int-ul la 90, apoi continuam cu 2 vit:1 dex pana ajungem cu vitalitatea la 90, in final continuam cu dex-ul si str-ul
La lvl mare cand deja avem iteme bonusate cu PV renuntam la niste puncte de acolo pentru a face full str-ul si dex-ul.

Skilluile: Sura arme are 6 skilluri, este foarte important sa faceti masterle la 17 puncte.
Trebuie sa stiti ca la sura arme un avantaj enorm il constituie pretul cartilor, acest pret ne permite sa ne jucam cu masterele de cate ori vrem.

1. Orice varianta de constructie ai alege taisul va fi tot timpul primul si trebuie facut P cat mai repede
In acest moment daca avem o arma buna si suntem dispusi sa bagam niste pergamente pentru a urca rapid taisul putem continua in felul urmator:
2.armura vrajita
3. teama
4.vartej
5.lovitura degetului

Aceasta formula ne va ajuta sa facem lvl repede, cand am ajuns la lvl 86(in cazul in care nu dorim sa atingem chiar 99)
-schimbam teama cu risipirea magiei si obtinem un caracter inclinat spre pvp
-in cazul in care dorim sa atingem 99, de la lvl 80 cand intram in grota schimbam armura cu lovitura degetului
"De ce asta?",simplu, monstrii din grota pe langa atacul mare au si aparare mare, multa viata si o regenerare pe masura, cu alte cuvinte avem nevoie de un atac consistent, e adevarat ca teama si armura ne-ar da o aparare frumoasa insa trebuie sa ne punem si problema "cum omoram monstrii si in cat timp?"