Ce magazin frate, ca e luat cu abonament de la Vodafone.O sa zica ca e distrus de tot(cum am mai patit) si o sa imi faca alta oferta
Pe garantie este denumirea unei firme de service. Asa am patit si eu doar ca eu il am de la eMag. Nu se mai updata si daca-l lasa-i o zi intreaga. L-am trimis in service. Dar nu am luat legatura cu magazinul ci cu firma producatoare care are service-ul ei. Citeste ce scrie pe garantie si suna-i. Spune-le despre ce este vorba. Le trimiti garantia in original si pastrezi o copie. Factura o trimiti in copie si pastrezi originalul. Pui telefonul in cutie cu toate accesoriile. Daca nu vor iei legatura cu ANPC. Eu le-am facut reclamatie la cei de la Philips si am rezolvat-o cu un monitor.
Mersi,poate ca o sa isi revina de la el.Telefonul nu e stricat deloc, merge chiar foarte bine, problema e cand il deblochez.
anonim_4396 întreabă: