Cele pe care ți le recomand pentru gaming sunt Blender și Maya(dacă ești elev/student il poți lua gratis). Diferența dintre ele la modeling este de interfață și complexitate, mie cel puțin mi se pare puțin mai complex procesul de modeling în Blender decât în Maya. La nivel profesional în industrie Maya este mai des întâlnit, dar probabil din punctul de vedere al altor procese precum animație (aici Maya este mai superior cu mult decât Blender). Oricum ți aș recomanda Blender având în vedere că vrei doar modeling. Este gratis, găsești multe tutoriale și resurse și are și o latură de texturing și rendering bună. Dar pentru mai multe informații îți recomand să intri în serverul de discord Blender Romania, acolo sunt mulți artiști care și lucrează în domeniu și știu mai bine decât ca mine. Link la server găsești pe grupul de Facebook cu același nume
Blender e cea mai buna optiune. E gratis, e f performant si capabil, si gasesti o infinitate de tutoriale
Depinde foarte mult ce faci cu modelele 3d si cum le exporti. Eu recomand de la Autodesk Fusion 360 sau Inventor, dar depinde mult ce vrei sa realizezi
Pai spre exemplu modele 3d (orice model), pentru construit jocuri in motoare grafice precum Unity sau UE5.
Sau eventual doar pentru simpla vanzare de modele 3d, ce program ai spune ca ar fi cel mai potrivit?
Apropo care ar fi diferenta dintre aceste programe?
Cumva exista posibilitatea ca un program sa faca modele mai calitative decat altul' sau este vorba doar de exporturi (de terminale fisierelor)?
Fiecare se axeaza pe un anumit segment. Ce ti-am dat eu se axeaza pe domeniul industrial si robotic
Diferenta intre ele este data de numarul de functii si unelte, pluginuri si capacitatea de exportare in functie de necesitati
alexx102428 întreabă: