Multumesc pentru raspuns. Exista o perioada obligatorie de o luna pentru reclamatii?
Citeste contractul, acolo gasesti termenul pentru reclamatii.
"Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat clientului prin intermediul datelor de contact comunicate (e-mail, telefon)
intr-un termen de maxim 7 zile de la solutionarea reclamatiei/solicitarii ce decurg din relatiile contractuale cu RCS&RDS.
In cazul nesolutionarii reclamatiei/solicitarii in termenul maximal datorita efectuarii unor investigatii suplimentare determi nate
de complexitatea acesteia, termenul maxim de solutionare a reclamatiei/solicitarii este de 90 de zile de la inregistrarea
acesteia; in acest caz termenul de informare a clientului asupra stadiului de solutionare este de 30 zile de la expirarea
termenului initial de solutionare de 30 de zile."
Hmm, asta inseamna 90 zile, banuiesc :/
Asa este dar numai daca sunt indeplinite conditiile prevazute. Ori, in cazul tau, nu este vorba de complexitate care sa necesite investigatii suplimentare.
In principiu nu ar trebui sa fie nevoie de mari investigatii, dar problema este ca gradul de complexitate nu este definit nicaieri, si este la latitudinea lor daca vor sa invoce aceasta clauza. Dar voi mai astepta un raspuns inca o luna, iar apoi voi contacta cel putin ANPC-ul.
Se pare ca nu mai e nevoie, m-au sunat si am primit un raspuns favorabil de la RDS (imi dau niste bani pentru perioada de deconectare, si ii trag la raspundere pe operatorii respectivi).
Eu zic sa platesti, pentru a beneficia de internet, dupa care fa o reclamatie la OPC, precizand pretentiile de a ti se returna banii platiti degeaba.
As fi vrut sa fiu client romtelecon, au si venit la mine de 3 ori sa ma coopteze, de asta am si reziliat initial cu RDS. Partea naspa e ca cei d ela romteleco habar nu aveau ce vorbeau, ca ba e fibra, ba nu e fibra, ba e porturi ba nu e porturi... Si pana la urma mi-ai irosit o gramada de timp, si ii consider mai neseriosi chiar decat cei de la RDS :/
Si eu am avut probleme cu ei, am reziliat contractul, de fapt mi-am luat abonament de la alta firma-upc-m-au dat in judecata de 2 ori, am castigat procesele.sunt nesimtiti tare, ma puneau sa platesc si decodorul pe care l-am primitinapoi-noroc ca am pastrat procesul verbal de predare-si o suma de 100 de euro, dar aceasta suma este abuziva.am castigat procesele.la opc, o sa-ti spuna ca poti rezilia contractul.
Cu parere de rau iti zic ca au dreptate si ei cam sunt regii internetului in Romania. Singura ta sansa e OPC, dar stai tu linistit ca ei primesc zeci de reclamatii din astea pe zi.
Dragul meu:si eu am patit o chestie similara.Cu o alta firma. Aia m-au amenintat ca nu voi mai putea beneficia de nici un serviciu, de la nimeni(nici o alta companie), caci sunt 'mana in mana ', chiar daca le platesc daune, nimeni nu-mi va oferi serviciile (din alte companii-sunt ca si bancile -hoti si mana in mana).Cam greu sa de judeci cu astfel de companii, nu o sa ai bani sa rezisti.OPC, din cate am constatat sunt si ei la 'mana' celor cu bani. Daca nu-ti place sa fii jefuit (pe fata -cum se intampla) iesi din sistem! Pe asta se bazeaza hotii! Imi cer scuze ca -ti spun adevarul!
Eu am avut o problema asemanatoare...contractul era pe numele bunicii...le-am spus ca a decedat si asa am scapat de ei-))