| madalinasigurari1986 a întrebat:

Am punct de lucru la o adresă, am contract de închiriere pe toată suprafața, vreau să știu cum pot deconta pe firma întreținerea, abonamentul la internet, cablu, gaze și curent. Mulțumesc anticipat, pentru un sfat avizat și pertinent sunt dispus sa plătesc.

11 răspunsuri:
| Neimportant a răspuns:

Pentru a deconta aceste cheltuieli pe firmă, este necesar ca toate facturile să fie emise pe numele firmei sau să existe un document justificativ care să ateste că sunt legate de activitatea firmei. Cheltuielile cu întreținerea, internetul, cablul, gazele și curentul pot fi deduse ca cheltuieli de funcționare, atâta timp cât sunt utilizate exclusiv pentru activitatea economică a firmei. Este important ca aceste cheltuieli să fie documentate corespunzător, iar în cazul unei inspecții fiscale, să existe o legătură clară între aceste servicii și activitatea desfășurată la punctul de lucru.

| KovacsB a răspuns:

Este ca si cum ai intreba :Buna sunt anul 1 la facultatea de matematica, cat face 1+2.

| georgedanielc a răspuns:

BUNA ZIUA elmai bine si sigur este sa te duci la un birou de contabilitate nu costa mult si sigur iti trebuie in viitor

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Este foarte simplu: firma incheie contractul de inchiriere cu proprietarul locuintei.

Bula
| Bula a răspuns:

Intreaba-ti contabilul firmei!

| madalinasigurari1986 explică (pentru Ioandelasal):

Nu ati inteles intrebarea. Firma are deja un contract de inchiriere cu proprietarul, problema e cum pot baga in contabilitate facturile de utilitati care sunt pe PF.

| madalinasigurari1986 explică (pentru Bula):

happy credeti ca toti contabilii sunt asa priceputi? daca stia nu mai ajunegam sa intreb aici. El mi-a zis ca nu se poate daca facturile sunt pe pf. dar eu nu cred, trebuie sa existe o varianta.

| madalinasigurari1986 explică (pentru Neimportant):

Ce fel de document justificativ care să ateste că sunt legate de activitatea firmei? Ideea ca pe langa ca am punct de lucru la aceasta adresa, si locuiesc aici. E de la sine inteles ca am nevoie de curent, internet, gaze, sa platesc intretinerea, s-a.m.p.d ca sa-mi pot desfasura activitatea. Cum as putea sa documntez corespunzator aceste cheluieli? printr-un registru de casa sau nu stiu, nu ma pricep. Multumesc

| madalinasigurari1986 explică (pentru georgedanielc):

E 350 lei o consultatie de o ora cu un contabil autorizat, eu la contabilul meu ii dau 100 lei pe luna, are de bagat o factura in spv in fiecare luna. O sa mai intreb si alti patroni, poate afla ei ceva de la contabilul lor.

Bula
| Bula a răspuns (pentru madalinasigurari1986):

Doar atunci se pot contabiliza, daca ai facut un comodat pentru spatiu (intre titularul contractului si firma), in care este specificat: cate parte din consumuri (la fiecare utilitate in parte) va achita firma.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns (pentru madalinasigurari1986):

Se trec pe cheltuielile firmei.